Toon posts:

Informatie updates op kantoor verspreiden

Pagina: 1
Acties:

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08-12 10:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Beste Tweakers,

Bij mij op kantoor werken we met zo'n 5 man op kantoor. Echter zijn de meesten part-time aanwezig waardoor nieuwtjes vaak lastig door te geven zijn aan de werkenden van de volgende dag.
Momenteel werken we met post-it's, heerlijk ouderwets, maar ook behoorlijk omslachtig.

Het lijkt mij ideaal wanneer ik 1x in een programmatje een update kan typen waarna dit bij iedereen op het bureaublad verschijnt en dit blijft staan totdat ik het weer verwijder.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• Satch
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Het verschijnt niet op je bureaublad, maar met Microsoft OneNote kan je teksten (en bestanden) plaatsen in een gedeelde omgeving en het natuurlijk ook weer verwijderen. Op kantoor gebruiken wij het, werkt best goed. :)

• Glodenox
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08-12 16:00

Glodenox

Waze Global Champ

En anders kan je een communicatieplatform als Slack overwegen. Je zou het kunnen bekijken als een moderne toegankelijkere versie van IRC.

De keuze hangt af van het soort updates dat je wenst te melden bij je collega's.

Coördinator van de Waze Belux Community

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Email anyone...?

Woont in Helsinki

• Frankyy
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01:50
Distributie lijst aanmaken waar iedereen inzit en meel sturen?

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08-12 10:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Onenote is een uitstekende suggestie, zoiets zoek ik! Merci

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-12 13:11
Mail
Google Keep
Onenote
Evernote

etc etc :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 06:49

P_Tingen

omdat het KAN

WhatsApp? Slack?

[Voor 28% gewijzigd door P_Tingen op 17-12-2016 20:17]

... en gaat over tot de orde van de dag

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11:34
Een whiteboard.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee