Welke Gameheadset?? Topkwaliteit

Pagina: 1
Acties:

• vince_killer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05-2025
Halo allemaal,

Mijn headset is helaas kapot gegaan (Steelseries Siberia Elite Prism zwart) en nu heb ik een tegoed bon voor een nieuwe headset. ik gebruik momenteel en logitech G430 wat ik 10x niks vindt en ik de kwaliteit mis van mijn oude headset

Ik zoek een?
Game headset met uitstekende geluid voor FPS games vooral (voetstapjes) gelieve een headset met een nog betere geluid dan mijn vorige

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? 350 euro maximaal.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet egt ik sta open voor alles de headset is puur voor het gamen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zou niet weten wat ik hier moet vertellen ik heb geen aparte geluidskaart mijn moederbord is een Asus Z77 Maximus Formula.

Ik had eigelijk mijn headset al gevonden pricewatch: Steelseries Siberia 840 alleen de winkel Coolbleu weet niet wanneer ze geleverd worden dus ik moet helaas een andere nemen iemand enige tips ?

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-11-2025

UltiemePCNerd

Banaan.

Ik raad je aan als je echt goed wil horen een audiophile headphone te nemen en een aparte microfoon kopen.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-01 18:09
Duurder staat niet altijd voor beter.

Vooral met steelseries hebben vrijwel alle headsets dezelfde drivers e.d. Het zit em dan vaak in de kwaliteit van de bijgeleverde usb geluidskaart. Deze die jij linkt is dan toevallig 3.5mm waardoor je je eigen geluidskaart /onboard kan gebruiken wat prima is.

Maar dat 7.1 is ook maar een gimmick.

pricewatch: Steelseries Siberia Elite Prism is prima zat. De 840 is geen 200 euro meer waard.

Mocht je echt puur voor geluidskwaliteit gaan dan kan je beter voor een 'non' gaming koptelefoon gaan met een losse mic.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 12:31
UltiemePCNerd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:13:
Ik raad je aan als je echt goed wil horen een audiophile headphone te nemen en een aparte microfoon kopen.
Dit.

Ik heb best wat headsets versleten, ook degene uit het duurdere segment maar een losse headphone + mic combo is naar mijn ervaring bijna altijd beter. Voor minder geld krijg je een beter geluid.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• vince_killer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05-2025
Oke top bedankt voor de reacties maar ik heb toch liever een combo headset geluid met mic
Ik dacht dat er inmiddels misschien wel wat beter uit was dan mijn vorige headset

Ken iemand misschien aangeven waar ik op moet letten bij aankoop van een headset bepaalde functies ? dolby types DTS? staat er ook soms bij
Iemand vertelde mij hoe groter de audio driver hoe beter voor fps ivm lage tonen klopt dit ?
bv 30mm audio driver vs 50mm driver 50mm driver beter kwa geluid enzz ?