Laptop rond 400 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 21:26
Ik ben op zoek naar een laptop met redelijke specs maar toch voor een studentenprijsje rond de 400 euro of lager

Ik gebruik op dit moment een Lenovo ideapad Yoga maar zit mij te weinig geheugen in en wordt redelijk traag op dit moment

Ben op zoek naar een laptop met decent geheugen (min 4gb) en genoeg geheugen voor bestanden, eventueel wat lichte games kunnen spelen maar hoeft niet perse

Hoop dat een van jullie ooit een gevonden heeft die jullie kunnen aanraden :*)

Beste antwoord (via tommieboy154 op 21-12-2016 10:51)

Verwijderd

Ik adviseer mensen om mij heen om tegenwoordig minimaal een laptop met een i3 en een (klein) SSDtje te kiezen wanneer ze een nieuwe laptop aanschaffen. Indien je voor minder gaat doe je jezelf te kort.

Met een budget van 400 ga je dit net niet redden. Voor 440 heb je wel een laptop die aan deze criteria voldoet.

pricewatch: Acer Aspire ES1-571-38Q7

Het ligt er wel aan hoeveel opslag jij nodig hebt, aangezien deze slechts een 128GB SSD heeft. Persoonlijk heb ik daar genoeg aan, aangezien ik voornamelijk in de cloud werk. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders.

Onderstaand heb ik ook nog een Lenovo gevonden. Deze kost een paar euro meer, en je ruilt het full HD scherm van de Acer in voor het merk Lenovo. Verder zijn beide laptops vrijwel identiek.

pricewatch: Lenovo B50-50 80S2003RMH

Succes met je zoektocht!

EDIT.
Ik zie opeens een erg mooie aanbieding op de HP website. Een laptop die niet onderdoet aan de bovenstaande twee, en dat voor slechts 369 euro. Is deze niet wat voor jou?

http://store.hp.com/Nethe...d=Y0V58EA&opt=ABH&sel=NTB

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2016 23:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 16:24
Is extra geheugen in de laptop bijprikken en een SSD erin stoppen een optie?

Wat heb je zelf trouwens al gevonden?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 21:26
Nat-Water schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:17:
Is extra geheugen in de laptop bijprikken en een SSD erin stoppen een optie?

Wat heb je zelf trouwens al gevonden?
Ik had zelf een beetje gekeken naar ssd's die in de lenovo passen (msata) en durf eigenlijk niet de gok te nemen aangezien mijn laptop al half uit elkaar valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
tommieboy154 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:16:
Ik ben op zoek naar een laptop met redelijke specs maar toch voor een studentenprijsje rond de 400 euro of lager
Voor 400 euro ga je geen redelijke specs vinden, dat kan ik je al voorspellen. Dit is echt het budget segment.

Misschien kan je beter je huidige laptop opknappen. Geheugen kopen en een SSD is niet duur. Als je toch een SSD koopt installeer je gelijk het OS even vers. Zal denk ik traagheid door te veel crap installeren ook weer over zijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik adviseer mensen om mij heen om tegenwoordig minimaal een laptop met een i3 en een (klein) SSDtje te kiezen wanneer ze een nieuwe laptop aanschaffen. Indien je voor minder gaat doe je jezelf te kort.

Met een budget van 400 ga je dit net niet redden. Voor 440 heb je wel een laptop die aan deze criteria voldoet.

pricewatch: Acer Aspire ES1-571-38Q7

Het ligt er wel aan hoeveel opslag jij nodig hebt, aangezien deze slechts een 128GB SSD heeft. Persoonlijk heb ik daar genoeg aan, aangezien ik voornamelijk in de cloud werk. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders.

Onderstaand heb ik ook nog een Lenovo gevonden. Deze kost een paar euro meer, en je ruilt het full HD scherm van de Acer in voor het merk Lenovo. Verder zijn beide laptops vrijwel identiek.

pricewatch: Lenovo B50-50 80S2003RMH

Succes met je zoektocht!

EDIT.
Ik zie opeens een erg mooie aanbieding op de HP website. Een laptop die niet onderdoet aan de bovenstaande twee, en dat voor slechts 369 euro. Is deze niet wat voor jou?

http://store.hp.com/Nethe...d=Y0V58EA&opt=ABH&sel=NTB

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2016 23:01 ]