40" smart full hd/4k televisie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Hi,

Ik ben mij aan het orienteren voor een nieuwe televisie in de woonkamer. Wat details/wensen:

- Liefst 40" (niet groter dan dat)
- Smart of Android tv
- We zitten op zo'n 2,5 meter van de televisie
- 4k is geen vereiste
- media/casten doe ik met de mibox 4k
- Zo dun mogelijke bezel
- We hangen het ding op aan de muur
- €500 is het budget (ongeveer)

Ik was al eens eerder bezig met een nieuwe lcd, dat was in de tijd dat Sony nog een van de best beoordeelde televisies maakte. Die zijn echter volgens mij nu wat minder geworden, en ook is de smart tv (of android tv) wat minder.

Ik heb nu een lichte voorkeur voor Samsung.

Hebben jullie een aanbeveling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:11

deepvreezo

Redacteur
De Samsung J6240, maar dat had je natuurlijk ook zelf in de pricewatch kunnen opzoeken :). Een van de betere opties binnen het budget, voldoet aan alle vereisten die je noemt, en is ook nog van het gewenste merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Mooie aanbeveling. Denk dat deze het wordt. Heb je nog een tip mbt een versie zonder smart tv functie (aangezien ik een mibox met android 6 overweeg)....ik lees over een gewone monitor? Zijn die er al in 40"?

[ Voor 15% gewijzigd door GustavSan op 26-12-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:11

deepvreezo

Redacteur
Monitoren van 40" zijn er op zich wel. De keus is echter beperkt, de beeldkwaliteit niet beter dan de Samsung-tv en goedkoper wordt het er ook niet op, zelfs het goedkoopste model in de Pricewatch is niet binnen budget. Daarnaast zit er doorgaans geen afstandsbediening bij een monitor, terwijl dat voor gebruik als tv toch wel handig is. Ik zou de smart-functies dus maar gewoon op de koop toenemen.