0Henk 'm!
jorisveenink
Beste Tweakers,
Zojuist zat ik Assassin's Creed 3 te spelen, waarna ik wilde afsluiten en naar het bureaublad wilde. Op dat moment werd het beeld zwart en deed ie niks meer (dit heeft ie wel eens vaker, resetknop indrukken en hij doet weer). Nu deed ik dat dus ook, en schakelde hij zich uit, maar niet aan. Dus ik drukte op de aan/uit knop, lampje werd blauw maar verder niks. Nog maar eens proberen dan, en daarna ging het lampje uit en reageert hij nergens meer op.
Software en hardware die ik gebruik:
Daarnaast zit er nog een western digital caviar Black 1TB schijf en een lg dvd drive in. De pc draait op Windows 10 Education.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Groet Joris
jorisveenink
Beste Tweakers,
Zojuist zat ik Assassin's Creed 3 te spelen, waarna ik wilde afsluiten en naar het bureaublad wilde. Op dat moment werd het beeld zwart en deed ie niks meer (dit heeft ie wel eens vaker, resetknop indrukken en hij doet weer). Nu deed ik dat dus ook, en schakelde hij zich uit, maar niet aan. Dus ik drukte op de aan/uit knop, lampje werd blauw maar verder niks. Nog maar eens proberen dan, en daarna ging het lampje uit en reageert hij nergens meer op.
Software en hardware die ik gebruik:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 188,95 | € 188,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 227,- | € 227,- |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,71 | € 56,71 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 66,08 | € 66,08 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 721,59 |
Daarnaast zit er nog een western digital caviar Black 1TB schijf en een lg dvd drive in. De pc draait op Windows 10 Education.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Groet Joris