hoofd telefoon (aanbiedingen)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayaqa
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-06 19:01
Mijn vraag
Goeden morgen deze koptelefoons zijn nu in de aanbieding.
ik wil krijg een koptelefoon die ik kan gebruiken tijdens het gamen als het wat later wordt en voor muziek/series als ik in de bus zit naar college.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
#ProductPrijsSubtotaal
1Sennheiser HD 558 (Zwart)€ 99,-€ 99,-
1Sony MDR-1A (Zwart)€ 129,-€ 129,-
1Sony MDR-1RNC (Zwart)€ 169,-€ 169,-
1Sony MDR-ZX770BN (Blauw)€ 119,-€ 119,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 516,-
dit zijn de koptelefoons in de aanbieding(https://www.bol.com/nl/ra..._2016_koptelefoons_dve_9_ )

[ Voor 59% gewijzigd door fayaqa op 14-12-2016 13:12 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:19
Ik zie met bediening en zonder bediening, open en gesloten klankkasten, met en zonder noise-cancelling.

Wat zijn je eisen voor de koptelefoon? En buiten bovenstaande: mag het ook draadloos zijn? En hoeveel waarde hecht je aan de geluidskwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayaqa
ik ben zelf erg on ervaren met hoofd telefoon. ik denk voor thuis tijdens gamen is een andere soort beter, dan als ik op reis ben met de bus. Daarom weet ik niet zo goed wat ik wil. ik zit ongeveer als ik naar college zit ik totaal 3 uur in de bus dat is 3x per week. daarvoor is noise canceling fijn en een gesloten kast.
Normaal geluid is natuurlijk wel fijn. met gamen is het fijn dat je geluiden kan lokaliseren voor betere game ervaring.

De senheiser heeft neem ik aan het best geluid ? mijn vraag denk is wat is voor mij het beste. de open kast en dan een wat mindere ervaring op reis of gesloten kast en dan misschien mindere ervaring als ik thuis ben.

heb zelf geen ervaringen met de verschillen. voor heen heb ik wel een gratis headset bij me telefoon gekregen wat een goedkopere versie was van de ZX770BN ( de pricewatch: Sony MDR-ZX750BN (Zwart) )die kreeg je gratis bij de sony z3) die beviel me wel.

[ Voor 7% gewijzigd door fayaqa op 14-12-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:31

CeesKees

I rest my Kees

Als je die ZX770BN voorheen had, en die beviel... Ben ik dan gek als ik je adviseer om deze weer te bekijken?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayaqa
@CeesKees nee, dat niet, maar was benieuwd of de andere veel meer waarde geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:52

Audione0

Strijdt der titanen

fayaqa schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:10:
Mijn vraag
Goeden morgen deze koptelefoons zijn nu in de aanbieding.
ik wil krijg een koptelefoon die ik kan gebruiken tijdens het gamen als het wat later wordt en voor muziek/series als ik in de bus zit naar college.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
#ProductPrijsSubtotaal
1Sennheiser HD 558 (Zwart)€ 99,-€ 99,-
1Sony MDR-1A (Zwart)€ 129,-€ 129,-
1Sony MDR-1RNC (Zwart)€ 169,-€ 169,-
1Sony MDR-ZX770BN (Blauw)€ 119,-€ 119,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 516,-
dit zijn de koptelefoons in de aanbieding(https://www.bol.com/nl/ra..._2016_koptelefoons_dve_9_ )
Mijn advies: ga luisteren en maak daarna je keuze. Het merk sennheiser is goed, maar ga hier niet zomaar vanuit bij het kopen van een koptelefoon. Sony is ook goed, alles heeft zo zijn prijs. Maar een hoge prijs zegt ook niet veel.

Nogmaals, ga luisteren

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fayaqa
dan doe ik dat, heb ze beide besteld en zal dan 1 terug sturen bedankt
Pagina: 1