Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Prey Preview - Aan boord van een ruimteschip vol gevaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Prey Preview - Aan boord van een ruimteschip vol gevaar
Uit het artikel (eerste paragraaf)
Arkane Studios doet de dingen graag net iets anders. Zo dragen de games van de studio allemaal een duidelijk eigen stempel. Arkane heeft een eigen niche gecreëerd in het genre van de actie-rpg's. Dat gebeurde lang geleden al met Arx Fitalis, en het is meer recentelijk versterkt met Dishonored. Niet alleen in gameplay, maar vooral in uiterlijk. Verantwoordelijk daarvoor is een dynamisch duo, bestaande uit Raphaël Colantonio en Harvey Smith.
Dit is in mijn ogen niet helemaal eerlijk/juist, de stijl van Dishonored is grotendeels van de hand van een HL2 artiest, en word toegerekend aan 2 personen die hier in het artikel niet eens genoemd worden.
Doet verder niets af aan Prey of de rest van het artikel, maar moest het even noemen, HL2 geek als ik ben.

Toelichting:
The game is set in a beautiful, strange city called Dunwall, which had its look designed by Viktor Antonov and Sebastien Mitton, the former being the artist who conceived the look of Half-Life 2's City 17.
Bron
I'm Viktor Antonov, you may know my previous works as City 17 creator in Half-Life 2 or Dishonored visual design director.
Bron

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2016 11:47 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik bedoel daar de gameplay, niet het uiterlijk en haal het aan omdat Colantonio de link is tussen Dishonored (en Arx Fitalis) en Prey. Viktor Antonov en Sebastien Mitton waren inderdaad verantwoordelijk voor de stijl van Dishonored. Antonov heeft Bethesda inmiddels verlaten en heeft dus niets meer met Arkane, Dishonored of Prey te maken. Mitton is binnen de studio verantwoordelijk voor de stijl van Dishonored, Jessie Boyer en Emmanuel Petit zijn verantwoordelijk voor de stijl van Prey. Maar je hebt gelijk, wat ik bedoelde was niet geheel duidelijk, dus ik heb de tekst iets aangepast :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 14-12-2016 15:26 ]