Sinds een paar maanden freezed mijn PC regelmatig. Het gebeurt bij randomly bij vooral kleine activiteiten. Zoals bijvoorbeeld tijdens het browser op internet. Of op het moment dat ik een document aan het schrijven ben in Word.
Mijn grafische kaart was al behoorlijk oud, dus deze heb ik onlangs vervangen naar de MSI Radeon RX 470 - G. Ook na het vervangen bleef de computer freezen. Ook een herinstallatie van Windows 10 heeft niet geholpen.
Het gekke is dat games wel gewoon op de hoogste specs goed draaien. En dat hij daar bijna nooit op uitvalt.
Setup:
Grafische kaart: MSI Radeon RX 470 GAMING X 8G
CPU: Intel Core i7-2600 @ 340GHz
Moederbord: Asus P8H61-M EVO
RAM: 8GB Kingston DDR3
SSD: OCZ Vertex 3 120GB
HDD: WD 1TB
Voeding Coolermaster
Cooler Master Real Power M520 (uit 2010)
Any thoughts?
Mijn grafische kaart was al behoorlijk oud, dus deze heb ik onlangs vervangen naar de MSI Radeon RX 470 - G. Ook na het vervangen bleef de computer freezen. Ook een herinstallatie van Windows 10 heeft niet geholpen.
Het gekke is dat games wel gewoon op de hoogste specs goed draaien. En dat hij daar bijna nooit op uitvalt.
Setup:
Grafische kaart: MSI Radeon RX 470 GAMING X 8G
CPU: Intel Core i7-2600 @ 340GHz
Moederbord: Asus P8H61-M EVO
RAM: 8GB Kingston DDR3
SSD: OCZ Vertex 3 120GB
HDD: WD 1TB
Voeding Coolermaster
Cooler Master Real Power M520 (uit 2010)
Any thoughts?
[ Voor 11% gewijzigd door Laudde op 15-12-2016 09:42 . Reden: Info over voeding en niet uitvallen bij high-spec games toegevoegd. ]