Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een goedkope 2,5 inch hdd voor gebruik in mijn laptop, zodat ik films en series kan streamen naar mijn XBox One. Ik vroeg mij af of de Maxtor M3 Portable hiervoor geschikt was, en gezien hij rond de 60 euro goedkoper is dan een interne schijf, vroeg ik mij af of ik de portable versie zou kunnen openen en die kan gebruiken in mijn laptop. Ik weet dat ze soms de usb aansluiting hierop solderen, vandaar mijn vraag.

Beste antwoord (via Verwijderd op 14-12-2016 12:57)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
renedis in "Zelfbouw project: Firewall / Router / AP (PfSense)"

Daar staat je antwoord :)

/edit

Bedoel hier:

[ Voor 32% gewijzigd door Vorkie op 14-12-2016 11:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:07

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik vrees dat je tegen de lamp gaat lopen, meestal hebben die externe schijven een ander pcb waar rechtstreeks de usb opstaat enzo naar de controller gaat.

Ow en je titel is wat verwarrend, 4GB dat heb je als sd kaart :+

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Daar staat je antwoord :)

/edit

Bedoel hier:

[ Voor 32% gewijzigd door Vorkie op 14-12-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Idd...moest 4 TB zijn....ik sliep waarschijnlijk nog ;- )

Het antwoord is dus dat dit mogelijk zal moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een update voor degenen die hem overwegen te installeren :

Hij is bijna 2 keer zo dik als een 'normale' 2,5 inch schijf. Nu heb ik het geluk dat mijn laptop al ouder is, en ik een tweede aansluiting ernaast heb, en ik met wat knip en zaagwerk het wat heb kunnen 'uitdijen', anderen zullen waarschijnlijk niet datzelfde geluk hebben, en dan zit je met een gesloopte externe schijf ( want hij is niet te openen zonder zichtbare schade aan te brengen aan de schijf ), en een 2,5 incher die je niet in je laptop kwijt kunt.