Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Samsung S7 met een SD kaart (SanDisk Extreme 64GB microSDXC), nu heb ik deze gecodeerd. En sindsdien kan ik de bestanden op de kaart niet meer lezen.

Bij opslag staat de sd kaart er wel bij, maar alleen "SD-kaart: gereed" Maar zie er niet bij staan hoe groot deze is. Of hoeveel er op staat.

Bij bestandsbeheer kan ik hem niet zien. En kan dus ook geen bestanden verplaatsen naar de sd kaart.

Als ik op decoderen klik dan gaat hij de kaart controleren en na een aantal minuten staat een kort bericht 0gb van 0gb gedecodeerd.

Gelukkig heb ik er nog geen belangrijke bestanden op staan, maar het is wel een duur kaartje. Zou hem graag weer aan de praat krijgen.

Mvg, Diederik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als je er geen belangrijke bestanden op hebt staan, zou ik het kaartje even in een laptop stoppen en formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubi57
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-07-2019
Beste rens-br,

Leuk & aardig dat het topic van pagina Samsung S7 codatie SD Kaart hier naar door wordt verwezen & gesloten is, maar met zo'n oplossing kan ik niets.
Door het formatteren van de SD-kaart ben ik al mijn foto's kwijt. Dus ja, dit zijn belangrijke bestanden.
Kunt u het topic "Samsung S7 codatie SD Kaart" weer heropenen, zodat daarop verder kan worden gediscussieerd en een oplossing kan worden geboden?

Op vakantie startte mijn S7 ineens opnieuw op en zat de SD kaart een paar millimeter uitgeschoven. Mogelijk heeft dit met elkaar te maken, maar misschien ook niet.
Gevolg was dat de bestanden op mijn SD-kaart niet meer zichtbaar zijn. Wel wordt de SD-kaart als "Gereed" getoond bij de instelling "Opslag".
Ik heb de telefoon reeds meerdere malen opnieuw opgestart & de SD-kaart meerdere malen gedecodeerd, maar zonder resultaat. Ook als ik de SD-kaart uitlees op mijn PC, kan ik wel de mappenstructuur en de bestanden zien, maar niet de inhoud van de bestanden.

Weet iemand hoe ik de bestanden op de SD-kaart weer zichtbaar / leesbaar kan maken?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
hubi57 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:27:
Beste rens-br,

Leuk & aardig dat het topic van pagina Samsung S7 codatie SD Kaart hier naar door wordt verwezen & gesloten is, maar met zo'n oplossing kan ik niets.
Dat topic heb ik gesloten, omdat er na 6 maanden niet op gereageerd was en de enige reactie die geplaatst was was de user hierboven. Het is, zoals ik in die post ook al zeg, niet toegestaan om je vraag op meerdere plekken te stellen en daarbij is kicken ook niet toegestaan.

Aangezien dit topic ook alweer 3 maanden oud is. Zou je even een nieuwe post kunnen maken, met daarin specifiek jou probleem en de (eventuele) oplossingen die je al geprobeerd hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 17-03-2017 08:05 ]

Dit topic is gesloten.