Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung Gear S3 actie

Pagina: 1
Acties:

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik zie daar een optie:
"Helaas, ik ben die periode niet beschikbaar."

Welke periode hebben we het eigenlijk over? :P
Er staat dat je je tot 20 December kan aanmelden, maar daarna wordt niet echt vermeld wanneer die 8 mensen geselecteerd worden (-edit- binnen vier dagen zie ik nu toch staan, maar:); noch wanneer die dingen verstuurd worden; enkel hoelang je ze uiteindelijk moet gaan testen.

Of ik heb het echt tot twee keer toe volslagen over het hoofd gezien (koffietijd!) - maar volgens mij staat het er niet (duidelijk). :P

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 14-12-2016 08:20 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:36
En mochten mensen de momenteel afwezige periode niet beschikbaar zijn, het is niet mogelijk je antwoord in de poll aan te passen ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:28

Case_C

[Team Carrack]

Dus de 24e worden de mensen geselecteerd, lijkt me niet dat ze dezelfde dag al verzonden worden? Want met de kerst zal iedereen het wat te druk hebben om te testen :p , of opscheppen bij de familie moet onderdeel zijn van de review :+ .

Dus dan zou je de Gear S3 ontvangen op dinsdag 27 December, gezien het me stug lijkt dat ze 2e kerstdag je pakje komen bezorgen. Ach we gaan het wel zien.