Google play films start automatisch nieuwe trailers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kholzmann
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-07-2018
Sind een paar weken heb ik een nieuwe Sony Android TV model KD-49XD8305. Vrijwel iedere keer als ik de TV wil uitzetten start Google Play Films ongevraagd automatische nieuwe trailers van films op. Weet iemand hoe je dit kan uitzetten/disablen. Android TV versie is 6.0.1

Wat ik al geprobeerd heb is het uitzetten van de app Google Play Films en de app Programme Guide. Het lijkt ook iets met instelling van streaming kanalen te maken te hebben.

Klaus

Alle reacties

• Jonas89
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06-2023
Al een oplossing ? Hetzelfde probleem...

• Red_Heat
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 17:07
(jarig!)
Ik weet dat dit al een post is van ruim 3 jaar geleden, maar ik ga toch reageren omdat ik dit probleem ook heb en het heb opgelost. Tevens is dit de enige post die ik heb gevonden die mijn probleem beschrijft.

Mijn Philips 58PUS7304 ging uit zichzelf aan 'snachts en begon dan trailers van google play films af te spelen.
Na uitgebreid alle instellingen uitgezet te hebben die de tv zouden kunnen opstarten deed het probleem zich nog steeds voor.

Het viel mij daarna op dat de led onder het scherm zo nu en dan knipperde, alsof de tv een signaal van de afstandsbediening kreeg. Ik heb de afstandsbedieningen afgedekt zodat die de tv niet meer konden bereiken, maar ook dat hielp niet.

Uiteindelijk bleek het signaal afkomstig te zijn van de proximity sensor van mijn nefit easy thermostaat. Dat is ook een infrarood signaal en die zette zo nu en dan de tv aan. De ene keer al na 10 minuten, de andere keer pas na een paar uur. Overdag werd dat zwakke signaal weggedrukt door het daglicht, dus dan had ik er geen last van.
Ik heb de proximity sensor uitgeschakeld en nu gaat de tv niet meer vanzelf aan.