Ik zou graag een nieuwe PC kopen of huidige upgraden. Budget is ongeveer 600 euro dus redelijk beperkt. De PC dient voornamelijk voor te gamen. Mijn vrouw is amateur fotografe, maar niet intens bezig met bewerkingsprogramma's.
Huidige systeem:
Videokaart: AMD Radeon HD 5700
HDD: Maxtor 1 TB
Bovenstaande componenten niet meer gevonden in pricewatch.
In de behuizing zit een voeding van 500W.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, alles van shooters (BF 1, Overwatch), LoL, Skyrim, Fall Out 4 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel PC nog nodig, muis, toetsenbord, scherm etc. is in orde. Ik heb nog een HDD van 1 TB die ik kan gebruiken en externe HD dus enkel nog SDD nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Huidige PC is redelijk luid, zou stiller mogen zijn. Optimale gameprestaties...
Bij upgrade: kan ik Windows 10 blijven gebruiken met huidige key (komt van windows 7)?
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ofwel gebruik ik mijn budget (of minder) om mijn huidige systeem te upgraden of ik koop een volledig nieuwe PC.
Huidige systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition Black Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Gigabyte GA-MA770T-UD3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec Sonata Sonata III 500 | € 132,99 | € 132,99 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,95 | € 54,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 187,94 |
Videokaart: AMD Radeon HD 5700
HDD: Maxtor 1 TB
Bovenstaande componenten niet meer gevonden in pricewatch.
In de behuizing zit een voeding van 500W.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, alles van shooters (BF 1, Overwatch), LoL, Skyrim, Fall Out 4 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel PC nog nodig, muis, toetsenbord, scherm etc. is in orde. Ik heb nog een HDD van 1 TB die ik kan gebruiken en externe HD dus enkel nog SDD nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Huidige PC is redelijk luid, zou stiller mogen zijn. Optimale gameprestaties...
Bij upgrade: kan ik Windows 10 blijven gebruiken met huidige key (komt van windows 7)?
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ofwel gebruik ik mijn budget (of minder) om mijn huidige systeem te upgraden of ik koop een volledig nieuwe PC.