© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
en het lijkt er op dat ze gewoon Intel chips gebruiken... en daar is volgens mij weinig mis mee
404 Signature not found
Maar is dat de enige bepalende factor? Ik kan mij haast niet voorstellen dat Intel zijn kaarten voor bijna 2x zo veel slijt en dan de chipset voor weinig aan derden slijt zonder een beperking o.i.d.
[ Voor 5% gewijzigd door ocf81 op 13-12-2016 21:05 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
mijn wlan adapter krijgt vanuit de fabrikant (azurewave) en de chipsetbakker (broadcom) 0,0 aan support.. maar dat is meer omdat die eigenlijk voor in Apple producten gemaakt wordt... gelukkig zijn er prima windows drivers te vinden alleen als er iets niet werkt kan ik nergens aankloppen
[ Voor 69% gewijzigd door SMSfreakie op 13-12-2016 21:25 ]
404 Signature not found
© ocf81 1981-infinity