Ervaring met Uptimed NICs?

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Hallo, ik ben aan het rondkijken naar dual port 10 Gb NICs en ik kwam Uptimed tegen.

Er zijn niet zo veel reviews van dit merk te vinden, mede omdat er veel ruis in de zoekresultaten zit i.v.m. de gelijkenis met het commando 'uptime'.

Ik vroeg me af of er tweakers zijn met ervaring met dit merk. Zijn deze kaarten aan te raden?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Welke chipset er op zit lijkt mij persoonlijk interessanter?
en het lijkt er op dat ze gewoon Intel chips gebruiken... en daar is volgens mij weinig mis mee :?

404 Signature not found

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Op zich is dat natuurlijk wel de meest eenvoudige conclusie.
Maar is dat de enige bepalende factor? Ik kan mij haast niet voorstellen dat Intel zijn kaarten voor bijna 2x zo veel slijt en dan de chipset voor weinig aan derden slijt zonder een beperking o.i.d.

[ Voor 5% gewijzigd door ocf81 op 13-12-2016 21:05 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
gok dat je met een "echte" intel kaart op meer support kan rekenen?

mijn wlan adapter krijgt vanuit de fabrikant (azurewave) en de chipsetbakker (broadcom) 0,0 aan support.. maar dat is meer omdat die eigenlijk voor in Apple producten gemaakt wordt... gelukkig zijn er prima windows drivers te vinden alleen als er iets niet werkt kan ik nergens aankloppen ;)

[ Voor 69% gewijzigd door SMSfreakie op 13-12-2016 21:25 ]

404 Signature not found

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Drivers heten "UP-X540-DP-RJ45", dus lijkt mij gewoon een X540 module van Intel.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Allen dank voor de reacties. :)

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1