Toon posts:

Keuzepagina als landingspagina

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een landingspagina aan mijn webshop toevoegen die bestaat uit een keuze tussen ''blog'' en ''shop'' soortgelijk als op de website van *snip* een site

De landingspagina bestaat dan alleen uit een achtergrond met bovenaan het logo van de webshop en alleen deze twee keuzes met een vakje er omheen om op te klikken.

Wie kan mij helpen om deze landingspagina aan mijn HTML toe te voegen op het webshop platform Lightspeed?!

Alvast bedankt!!

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 13-12-2016 20:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik wil je vriendelijk verzoeken even onze Quickstart te lezen en ons Devschuur® Beleid dat bovenaan dit forum staat te prijken. Zgn. Kan iemand even...? topics zijn hier ongewenst; we verwachten dat je minimaal een beetje eigen inzet toont (en dat dat dus ook terug te zien is in je topicstart). Open gerust een nieuw topic maar hou voorgenoemde quickstart dan even aan als leidraad en dat komt 't allemaal goed ;)

Verder kunnen we ons een landingspagina heel goed voorstellen en daarbij beschrijf je 'm prima dus links naar sites zijn helemaal niet nodig en vallen onder spam :)

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 13-12-2016 21:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.