Ik zoek een?
Een receiver voor mijn surround set (Jamo 606 HCS5 + SVSound SB1000)
Wat is je budget?
De huidige receiver(Marantz SR5009) was ~600 euro, dus ergens in die koers.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er hangen 4 HDMI apparaten aan(Ziggo Horizon, PS4, XBO & NUC met Kodi). Dit moet dus gewoon werken. Daarnaast zou Spotify connect/AirPlay heel erg fijn zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Onkyo TX-NR656 Zwart (Maar ik hoor vaak ellende over de HDMI bordjes bij Onkyo...)
pricewatch: Denon AVR-X3200W Zwart (Heeft alles maar geen 4K support, bovenstaande Onkyo heeft dat wel)
pricewatch: Sony STR-DN1070 (4k, HDR en Spotify maar geen idee of Sony goed is in losse receivers)
Welke vragen heb je hier nog over?
Mochten er nog mensen zijn met tips voor andere goede receivers in deze prijsklasse : Ik hoor het heel graag!
Een receiver voor mijn surround set (Jamo 606 HCS5 + SVSound SB1000)
Wat is je budget?
De huidige receiver(Marantz SR5009) was ~600 euro, dus ergens in die koers.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er hangen 4 HDMI apparaten aan(Ziggo Horizon, PS4, XBO & NUC met Kodi). Dit moet dus gewoon werken. Daarnaast zou Spotify connect/AirPlay heel erg fijn zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Onkyo TX-NR656 Zwart (Maar ik hoor vaak ellende over de HDMI bordjes bij Onkyo...)
pricewatch: Denon AVR-X3200W Zwart (Heeft alles maar geen 4K support, bovenstaande Onkyo heeft dat wel)
pricewatch: Sony STR-DN1070 (4k, HDR en Spotify maar geen idee of Sony goed is in losse receivers)
Welke vragen heb je hier nog over?
Mochten er nog mensen zijn met tips voor andere goede receivers in deze prijsklasse : Ik hoor het heel graag!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer