Wil een router kopen maar weet niet welke. Ik heb geen ervaring heb met de verschillende interfaces en weet dus niet welke gebruiksvriendelijk zijn, en eveneens ook niet welke probleemloos werken.
Heb al verschillende testen gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer
Blijkbaar zou de interface van Asus gebruiksvriendelijk zijn. Maar in testen zie ik qua snelheid ook Netgear goed naar voor komen.
Ik dacht misschien aan één van volgende:
pricewatch: Asus RT-AC87U Zwart
pricewatch: Asus RT-AC3200
pricewatch: Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router
pricewatch: Netgear R8000 Nighthawk - AC3200 Router
Misschien dat iemand die beide interfaces kent iets over de gebruiksvriendelijkheid van beiden kan vertellen?
Rond de €200 wil ik wel uitgeven, maar indien niet nodig (lees overkill router wegens onnodige functies) en een goedkoper type geschikt is mag dit ook even gezegd worden. Ik krijg als downloadsnelheid 200Mbbs aangeboden van provider. In gebruik over wifi is hier een televisie, 2x gsm (samsung en iphone) en ipad.
Heb al verschillende testen gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer
Blijkbaar zou de interface van Asus gebruiksvriendelijk zijn. Maar in testen zie ik qua snelheid ook Netgear goed naar voor komen.
Ik dacht misschien aan één van volgende:
pricewatch: Asus RT-AC87U Zwart
pricewatch: Asus RT-AC3200
pricewatch: Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router
pricewatch: Netgear R8000 Nighthawk - AC3200 Router
Misschien dat iemand die beide interfaces kent iets over de gebruiksvriendelijkheid van beiden kan vertellen?
Rond de €200 wil ik wel uitgeven, maar indien niet nodig (lees overkill router wegens onnodige functies) en een goedkoper type geschikt is mag dit ook even gezegd worden. Ik krijg als downloadsnelheid 200Mbbs aangeboden van provider. In gebruik over wifi is hier een televisie, 2x gsm (samsung en iphone) en ipad.