Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen:
- hoge settings
- 60 fps
- 1080p resolutie te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 16gb Ram
- ssd
- hdd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem wordt in de woonkamer geplaatst en moet zo min mogelijk opvallen/ruimte innemen. Daarom wil ik er een Mini itx systeem van maken met een zo klein mogelijke kast die er redelijk sober uit ziet. Graag ook stil.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een samenstelling gemaakt:
Intel Core i5-6600K Boxed € 254,-
Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI € 105,95
Asus TURBO-GTX1060-6G € 298,90
Fractal Design Node 202 € 75,-
Noctua NF-F12 industrialPPC-3000 PWM, 120mm € 24,99 (2x)
Corsair SF450 € 89,80
Ik wil graag het volgende weten:
- Ziet iemand enige verbeteroptie zonder het geheel veel duurder te maken?
- Klopt het dat bij deze cpu een cpu-koeler meegeleverd word? Zo ja, is het handig om bij zo'n kleine kast de koeler te vervangen voor een betere?
- Mijn theorie (en wat ik deels op internet lees) is dat voor dit type kast een 'blower type' videokaart het best gebruikt kan worden. Dit ivm dat de hitte met deze videokaart direct de kast uit wordt geleid ipv verspreid door de kast. Ik ben benieuwd of iemand dit kan verifiëren of ontkrachten.
- Mocht het type koeling van de videokaar niet uitmaken wat zou dan een goed alternatief zijn?
- Is het handig om de voeding te kopen die ik in mijn lijst aangeef of zou de combinatie voeding die bij de kast meegeleverd kan worden ook voldoen? pricewatch: Fractal Design Node 202 + PSU EUcord
Voordeel is naar mijn inszien dat de voeding die meegeleverd is waarschijnlijk juiste kabellengtes heeft
- Iemand ervaring met de Node 202? Tips?
edit: mijn RML code werkt niet dus heb het maar op deze manier gedaan
Gamen:
- hoge settings
- 60 fps
- 1080p resolutie te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- 16gb Ram
- ssd
- hdd
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem wordt in de woonkamer geplaatst en moet zo min mogelijk opvallen/ruimte innemen. Daarom wil ik er een Mini itx systeem van maken met een zo klein mogelijke kast die er redelijk sober uit ziet. Graag ook stil.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een samenstelling gemaakt:
Intel Core i5-6600K Boxed € 254,-
Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI € 105,95
Asus TURBO-GTX1060-6G € 298,90
Fractal Design Node 202 € 75,-
Noctua NF-F12 industrialPPC-3000 PWM, 120mm € 24,99 (2x)
Corsair SF450 € 89,80
Ik wil graag het volgende weten:
- Ziet iemand enige verbeteroptie zonder het geheel veel duurder te maken?
- Klopt het dat bij deze cpu een cpu-koeler meegeleverd word? Zo ja, is het handig om bij zo'n kleine kast de koeler te vervangen voor een betere?
- Mijn theorie (en wat ik deels op internet lees) is dat voor dit type kast een 'blower type' videokaart het best gebruikt kan worden. Dit ivm dat de hitte met deze videokaart direct de kast uit wordt geleid ipv verspreid door de kast. Ik ben benieuwd of iemand dit kan verifiëren of ontkrachten.
- Mocht het type koeling van de videokaar niet uitmaken wat zou dan een goed alternatief zijn?
- Is het handig om de voeding te kopen die ik in mijn lijst aangeef of zou de combinatie voeding die bij de kast meegeleverd kan worden ook voldoen? pricewatch: Fractal Design Node 202 + PSU EUcord
Voordeel is naar mijn inszien dat de voeding die meegeleverd is waarschijnlijk juiste kabellengtes heeft
- Iemand ervaring met de Node 202? Tips?
edit: mijn RML code werkt niet dus heb het maar op deze manier gedaan
[ Voor 29% gewijzigd door az4zuf op 13-12-2016 20:57 ]