Ik had de eerste GOT draad voor blinden ooit geopend in SG, (was geen onzin), had speciaal gevraagd om hem niet naar de HK te moven. En toch doen jullie het...
Vind ik toch een beetje ASO hoor...
Vind ik toch een beetje ASO hoor...
Bericht hierboven
Verwijderd
Dat mag dus niet.Op zondag 01 juli 2001 12:46 schreef de_vinny het volgende:
Ik zal anders gewoon ff vragen of ik voor 1 keer de user van mijn neef mag gebruiken, die kan er nl. al in
Ok, dat zal ik dan ook maar niet doen...Op zondag 01 juli 2001 12:49 schreef Phreak het volgende:
[..]
Dat mag dus niet.
Dan zijn we misschien we genoodzaakt je neef een HK-ban te geven omdat hij een account deelt. Het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Wat heb je er dan aan? Als je alleen gaat lezen?Op zondag 01 juli 2001 12:50 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Ok, dat zal ik dan ook maar niet doen...
Hoewel, als ik hem enkel bekijk? lijkt mij niets mis mee...
Ja... HK is een soort extra'tje voor mensen die goed posten in de tech fora, als we erachter komen dat jij post met dat andere account krijgt die een HK banOk, dat zal ik dan ook maar niet doen...
Hoewel, als ik hem enkel bekijk? lijkt mij niets mis mee...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jullie vertrouwen zeker niet veel op een belofte?Op zondag 01 juli 2001 12:53 schreef Phreak het volgende:
[..]
Wat heb je er dan aan? Als je alleen gaat lezen?
En wie zegt dat je dan toch niet iets gaat posten?
De ervaring heeft ons geleerd dat dit niet altijd het geval is nee.Op zondag 01 juli 2001 12:54 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Jullie vertrouwen zeker niet veel op een belofte?
kan ik nl. wel inkomen...
Kan ik jullie niet mijn teddybeer ofzo als borg geven?Op zondag 01 juli 2001 12:55 schreef Phreak het volgende:
[..]
De ervaring heeft ons geleerd dat dit niet altijd het geval is nee.
1
2
3
4
5
6
7
8
| SG-posts: 22 HK-posts: 33 NSTM-posts: 0 LA-posts: 12 SU-posts: 0 Tech-posts: 80 Total posts: 147 Berekende status: Member (Tech + SG) |
Bericht hierboven
WaahahahahaOp zondag 01 juli 2001 12:57 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Kan ik jullie niet mijn teddybeer ofzo als borg geven?
Echt niet? Hij is nl. roos en hij noemt "Snuffle"Op zondag 01 juli 2001 12:59 schreef Phreak het volgende:
[..]
Waahahahaha![]()
Nee, wacht maar gewoon tot je genoeg tech-posts hebt, dan mag je je "uitleven".
Is er ergens een plaats waar je zelf die gegevens kan bekijken?Op zondag 01 juli 2001 12:58 schreef Floris Diemel het volgende:
de_vinny:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 SG-posts: 22 HK-posts: 33 NSTM-posts: 0 LA-posts: 12 SU-posts: 0 Tech-posts: 80 Total posts: 147 Berekende status: Member (Tech + SG)
Je bent 107 dagen member, maar moet nog 70 techposts, dus euh, jah als je die hebt (mits nuttig) mag je HK in.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Maar die kan je nu toch ook spelen op basis van het aantal posts in de userinfo?Op zondag 01 juli 2001 13:16 schreef Traag het volgende:
Deze lijstjes zijn crew-only om ervoor te zorgen dat mensen niet aan de hand van deze lijstjes een postwedstrijd gaan houden
Bericht hierboven
Daar was ik van op de hoogte...Op zondag 01 juli 2001 13:21 schreef Floris Diemel het volgende:
SG-posts, HK-posts, NSTM-posts, LA-posts en SU-posts tellen niet mee als techpost.
Bericht hierboven
Zou het geen goed idee zijn om HK access te verkopen? Dan kan de opbrengst geïnvesteerd worden in GOT/T.net en is iedereen happyOp zondag 01 juli 2001 13:28 schreef Floris Diemel het volgende:
Jah, maar zo werkt het dus niet, en precies daarom tellen de LA posts dus ook niet mee
Bericht hierboven
Ritsel-ritsel...Op zondag 01 juli 2001 13:40 schreef Floris Diemel het volgende:
Nou euhm nee, want dan werkt de opzet ook weer niet, iig niet zoals wij die bedacht hadden...
Ga jij dat uitleggen aan dat arme blinde jongetje dat al heel zijn leven in een hel leeft?Op zondag 01 juli 2001 13:50 schreef Artwido het volgende:
Het blijkt keer op keer weer dat mensen niet begrijpen dat hun topic plotseling verdwenen is naar de HK.
Het schermen met de FAQ is voor de mod's en admin's genoeg om hiermee de zaak af te doen.
Het is helemaal frustrerend voor sommige users als een draadje al een tijd bezig is en dan toch nog verplaatst word.
Je kunt niet meer deelnemen aan je (eigen) topic of zelfs maar hier iets van zien.
JE kunt wel blijven roepen dat GoT een tech-forum is maar dan kun je denk ik beter stoppen met SG en HK want mensen willen daar toch ook in posten. Maak dan een link naar Fok of zo.
Ik denk dat zolang HK als een exrta'tje blijft en dat je pas hier iets van kan zien als je genoeg tech-posts hebt geplaats je hier vragen over blijft houden.
Op zondag 01 juli 2001 13:53 schreef de_vinny het volgende:
[..]
Ga jij dat uitleggen aan dat arme blinde jongetje dat al heel zijn leven in een hel leeft?
Zouden we trouwens deze smileyniet als de smiley van de blinde kunnen uitroepen?
Nu al?Op zondag 01 juli 2001 14:00 schreef Artwido het volgende:
[..]
nou begrijp ik waarom hij naar de HK verplaats is.
Bericht hierboven
Als dat serieus bedoelt was (braille voor blinden met touchscreen o.a.) dan hoop ik dat men je NOOIT in de HK toelaat!Op zondag 01 juli 2001 12:50 schreef de_vinny het volgende:
Idd
eeuh mis ik iets? hij mag de HK niet in maar heeft er al wel 33 posts??? is ie ff open geweest ofsow?Op zondag 01 juli 2001 12:58 schreef Floris Diemel het volgende:
de_vinny:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 SG-posts: 22 HK-posts: 33 NSTM-posts: 0 LA-posts: 12 SU-posts: 0 Tech-posts: 80 Total posts: 147 Berekende status: Member (Tech + SG)
Je bent 107 dagen member, maar moet nog 70 techposts, dus euh, jah als je die hebt (mits nuttig) mag je HK in.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Waarschijnlijk topics uit andere fora die naar de HK zijn gemoved...Op zondag 01 juli 2001 20:44 schreef kamstra het volgende:
[..]
eeuh mis ik iets? hij mag de HK niet in maar heeft er al wel 33 posts??? is ie ff open geweest ofsow?
Virussen? Scan ze hier!
Die zijn met bepaalde threads erheen verhuisdOp zondag 01 juli 2001 20:44 schreef kamstra het volgende:
[..]
eeuh mis ik iets? hij mag de HK niet in maar heeft er al wel 33 posts??? is ie ff open geweest ofsow?
Bericht hierboven
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Topic van hem is daarnaartoe verplaatst, daarom heeft ie daar indirect gepost om het zo maar te zeggenOp zondag 01 juli 2001 20:44 schreef kamstra het volgende:
[..]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq