Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen o.a Tera online, Wow en overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000-€1500
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefs zou ik wel tot de 1500 willen zitten, een beetje duurder is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en HDD zijn al in bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Onbekend, ik ga er vanuit van wel.
Wat verwacht je van ons?
Vooral tips of verbetering voor mijn current build die ik wil nemen
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag zou ik weten wat er verbeterd zou moeten worden voor mijn budget, helaas moet er wel 2 monitoren in gepropt worden in mijn budget.
Voornamelijk gamen o.a Tera online, Wow en overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000-€1500
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefs zou ik wel tot de 1500 willen zitten, een beetje duurder is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en HDD zijn al in bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Onbekend, ik ga er vanuit van wel.
Wat verwacht je van ons?
Vooral tips of verbetering voor mijn current build die ik wil nemen
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag zou ik weten wat er verbeterd zou moeten worden voor mijn budget, helaas moet er wel 2 monitoren in gepropt worden in mijn budget.