Is er eigenlijk wel een maandblad over dit onderwerp?
heb je bij deze een gat in de markt gevonden!
*kuch*gat in de mark*kuch*moet opgevuld worden?*kuch*...
goh, tlijkt wel chronische bronchitis zeg...
goh, tlijkt wel chronische bronchitis zeg...
edit:
en ja hoor... weer es te laat
en ja hoor... weer es te laat
Verwijderd
De createonline toch?
En erm, Digit toch ook?
/me kan het mis hebben maar check maar es bij de betere boekhandel
En erm, Digit toch ook?
/me kan het mis hebben maar check maar es bij de betere boekhandel
Verwijderd
Ik vrees een te kleine doelgroep...
want alle Frontpage gebruikers zijn beter
af met PC idee ofzo...
Hardcore designers ergeren zich dood
aan 'hoe bouw ik een website in tien
stappen' topics lijkt mij...
want alle Frontpage gebruikers zijn beter
af met PC idee ofzo...
Hardcore designers ergeren zich dood
aan 'hoe bouw ik een website in tien
stappen' topics lijkt mij...
Ik heb pas de CreateOnline gekocht en ik vind dat toch wel een voorbeeld van een goed tijdschrift. Dat is dan wel in het engels, maar ik denk dat de nederlandse markt gewoon te klein is om zoiets in het nederlands neer te kunnen zetten.
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
ik denk dat de meeste mensen die geinteresseerd zijn daarin gewoon op forums zitten over het betreffende onderwerp.
het is nog gratis ook, en je kan veel meer te weten komen over het onderwerp wat je zoekt, plus meestal zit er een fora bij met allemaal site checks en/of tutorials of dingen die je kan rippen.
P.S ik zet de naam van het forum er maar niet bij, volgens mij is dat spam...
het is nog gratis ook, en je kan veel meer te weten komen over het onderwerp wat je zoekt, plus meestal zit er een fora bij met allemaal site checks en/of tutorials of dingen die je kan rippen.
P.S ik zet de naam van het forum er maar niet bij, volgens mij is dat spam...
Nou, ik denk toch dat zo'n magazine wel zou werken... Dan geen "Cursus HTML deel - 14/394" maar meer diepere achtergronden over dingen als XML, XHTML, SMIL, E-commerce technieken, Interface Design, Nieuwe design software, een server hoekje, etc. etc. etc.
Volgens mij zou dat best wel lopen in webdesignend Nederland...
Volgens mij zou dat best wel lopen in webdesignend Nederland...
Verwijderd
Dan moet je TI, TEL of BIT gaan studeren aan de UT in Enschede.
Elk maand hebben ze daar zo'n blaadje.
Maar dan wel meer server's, php,xml open GL enz.
Wat dieper dus.
Geen Flash of photoshop.
Dus.
Wat dieper dus.
Geen Flash of photoshop.
Dus.
[topic=129935]
helaas bestaat hij niet echt
was je dan van plan een tijdschrift te beginnen?Op zondag 01 juli 2001 15:18 schreef GraasGast het volgende:
[topic=129935]
Euh... Ik studeer inf aan de UT, maar nog nooit dat blaadje gezien. Hoe heet ie?Op zondag 01 juli 2001 14:47 schreef Tizzwat het volgende:
Dan moet je TI, TEL of BIT gaan studeren aan de UT in Enschede.
Als jij voor de vierkantjes zorgt, dan mischien welOp zondag 01 juli 2001 15:46 schreef goldfish80 het volgende:
[..]
was je dan van plan een tijdschrift te beginnen?
hahaOp zondag 01 juli 2001 18:54 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Als jij voor de vierkantjes zorgt, dan mischien wel
ok, afgesproken
is een digitale versie ook goed?
, daar kan ik jullie binnekort dan wel een plezier mee doen
ja, zou ook leuk zijnOp zondag 01 juli 2001 19:33 schreef prototype het volgende:
is een digitale versie ook goed?, daar kan ik jullie binnekort dan wel een plezier mee doen
![]()
Is computer arts al genoemd?!? das wel interessant voor designers, staan goede tutors bijv in...alleen in het engels
Verwijderd
die markt is echt way2klein, er zijn maar weinig echte webdesign bedrijven in nl, ik denk dat 95% van webdesign.pagina.nl websites zijn van wanabee designers die denken dat ze het helemaal zijn omdat ze 200 piek p/jaar kvk betalen. Dat is niet de doelgroep, die hebben geen geld over voor een dergelijk blad (waarsch duur blad aangezien de markt dus klein is en de mensen die het schrijven een hoog niveau moeten hebben betreft het onderwerp). Ook de paar grote jongens hebben hier waarsh niet interesse in omdat ze dergelijke dingen waarsch zelf al in huis hebben...de mannetjes ertussen zijn wel de doelgroep maar hoevele hiervan zulle nwerkelijk een abbo nemen? 15%? met een beetje geluk heb je dan wel 20 leden van je blad
Verwijderd
ja,
waarom starten jullie met zn allen niet een website op rond 'webdesign' met tutorials, newspostings, af en toe es een actie zoals 10 lessen php. reviews van webdesign software en andere sites enzo.
een community zoals tweakers.
als hier ene paar volwassen mensen zouden aan werken zou dit een bom kunnen worden zowel in nederland als in belgie
waarom starten jullie met zn allen niet een website op rond 'webdesign' met tutorials, newspostings, af en toe es een actie zoals 10 lessen php. reviews van webdesign software en andere sites enzo.
als hier ene paar volwassen mensen zouden aan werken zou dit een bom kunnen worden zowel in nederland als in belgie
eeuhh, fotosoep.nl, sitechecks.nl, phusion.nl, web-con.nl, webcontest.nlOp zondag 01 juli 2001 20:14 schreef ArDvArK het volgende:
ja,
Ik denk dat de meeste vak kennis komt van het internet en van die mooie dikke boeken. De meeste vormgevers halen hun vakkennis uit hun studie en hun vakbladen speciaal voor ontwerp.
|{ brrr }] |
dat phusion.nl krijgen we daar nog eens wat van te zien?
(webcontest heb ik al opgegeven
)
(webcontest heb ik al opgegeven
lol, dat vroeg ik laatst ook al maar hij heeft ut nu in zun sig gezet jajaOp zondag 01 juli 2001 21:27 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
dat phusion.nl krijgen we daar nog eens wat van te zien?
(webcontest heb ik al opgegeven)
23 juli als ik ut goed heb, op zun verjaardag
en tja, webcontest heb ik ook al opgegeven
nou ik ben benieuwd, er doen genoeg mensen aan mee. (zijn ze verzekerd van bezoekers
- k ben wel in een klierbui
)
Verwijderd
Cooool! Tell me more?!Op zondag 01 juli 2001 19:33 schreef prototype het volgende:
is een digitale versie ook goed?, daar kan ik jullie binnekort dan wel een plezier mee doen
![]()
Verwijderd
wij zijn ook druk bezig... met een ezine, maar dan nederlandstalig.Op maandag 02 juli 2001 00:26 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Cooool! Tell me more?!
een paar conceptjes zijn te bekijken op:
http://erikotten.muizenpraat.nl/tmpfiles/cult/
Hulp is hard nodig...
jah, en die hoeken komen me best bekend voorOp maandag 02 juli 2001 12:35 schreef the_dragon het volgende:
Hmmmm Beta 2 is wel erg cool!!!
Pagina: 1