Ik ben op zoek naar een Laptop die voldoet aan mijn eisen.
Aangezien ik mijn eisen steeds weer bij stel en totaal begin te twijfelen aan wat ik nog steeds wil, roep ik nu ook even jullie advies in.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt om films/foto's te bekijken en eventueel wat kleine fotobewerkingen.
Daarnaast worden er ook spellen op gespeeld (denk aan Civilization VI of andere strategy games)
Voor mijn werk zal het ook met STEP viewers aan de slag gaan. Eventueel 3D CAD
Wat is je budget?
Eigenlijk maximaal 1100 euro. Alles er boven vind ik wel zonde, echter geen harde eis.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij gaat regelmatig van bank, naar tafel naar andere kamer of meegenomen worden op reis.
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren
Zelf heb ik van vroeger uit een charme gekregen voor Asus, ook vanwege garantieproceduren en dergelijke. Echter zal dat de keuze veel beïnvloeden
Eisen/wensen
Verder heb ik nog een aantal eisen/wensen:
- Als het kan een toekomstbestendige laptop (i5 / i7)
- Dedicated videokaart
- SSD van 256GB (wens) eventueel 2e HDD met meer opslag.
- Scherm: 15,6" of eventueel wat kleiner met een 1080P resolutie en IPS
- Ik vind de looks ook wel enigszins belangrijk.
Zelf spring ik heen en weer. Van een Asus Zenbook UX510uw tot een Asus FX502VM
Ook twijfel ik te wachten op volgend jaar en dan een laptop met een GTX 1050, om toch wat binnen het budget te blijven, maar wat meer power te hebben dan de Zenbook.
Aangezien ik mijn eisen steeds weer bij stel en totaal begin te twijfelen aan wat ik nog steeds wil, roep ik nu ook even jullie advies in.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt gebruikt om films/foto's te bekijken en eventueel wat kleine fotobewerkingen.
Daarnaast worden er ook spellen op gespeeld (denk aan Civilization VI of andere strategy games)
Voor mijn werk zal het ook met STEP viewers aan de slag gaan. Eventueel 3D CAD
Wat is je budget?
Eigenlijk maximaal 1100 euro. Alles er boven vind ik wel zonde, echter geen harde eis.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij gaat regelmatig van bank, naar tafel naar andere kamer of meegenomen worden op reis.
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren
Zelf heb ik van vroeger uit een charme gekregen voor Asus, ook vanwege garantieproceduren en dergelijke. Echter zal dat de keuze veel beïnvloeden
Eisen/wensen
Verder heb ik nog een aantal eisen/wensen:
- Als het kan een toekomstbestendige laptop (i5 / i7)
- Dedicated videokaart
- SSD van 256GB (wens) eventueel 2e HDD met meer opslag.
- Scherm: 15,6" of eventueel wat kleiner met een 1080P resolutie en IPS
- Ik vind de looks ook wel enigszins belangrijk.
Zelf spring ik heen en weer. Van een Asus Zenbook UX510uw tot een Asus FX502VM
Ook twijfel ik te wachten op volgend jaar en dan een laptop met een GTX 1050, om toch wat binnen het budget te blijven, maar wat meer power te hebben dan de Zenbook.