Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ty5500
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:04
Hello tweakers,

Ik heb een windows 10 tablet (cube i7), werkt super. Maar soms mis ik wel een fysiek bluetooth toetsenbord. Ik dacht er hiervoor 1 aan te schaffen tot ik mijn oud bluetooth galaxy tab toetsenbord met steun terugvond. Dit is eigelijk meer dan voldoende voor wat ik nodig heb (sneller kunnen typen, tablet kan rechtstaan) als ik toch wat meer typwerk heb.
Windows 10 maakt tot mijn verbazing foutloos verbinding met het normaal android toetsenbord en de voornaamste toetsen werken (zelfs enkele handige toetsen om je mail en internetprogramma te openen).

Nu blijven er wel nog over: de toetsen voor het contrast te regelen en om het volume te regelen werken niet en enkele specifieke android toetsen welke ik een andere functie zou willen geven. Iemand enig idee hoe ik dit best aanpak? Ik heb al enkele programma's geprobeerd om toetscommando's van toetsenborden te wijzigen maar deze lijken deze toetsen niet te herkennenn (o.a. keytweak en nog 1 waarvan de naam mij ontglipt). De tablet moet toch echter een commando van deze toetsen ontvangen als ik hierop duw? 8)7

Bedankt voor het meedenken! :)