Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raider009
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-07 14:06
Hallo mede tweakers!

ik weet niet zeker of ik in het goede forum zit, in dat geval excuus. maaaar:

Ik heb nu voor de 2 keer een paar jaybird freedoms, het eerste paar heb ik retour gestuurd vanwege een zeer vervelende "hiss" of "statisch" achtergrond geluid ( ik kan het niet echt defineren maar meerdere mensen die ik heb laten luisteren konden dit horen). het 2e paar heeft exact dit zelfde probleem, en voor oortjes van 150-200 euro vind ik dit niet acceptabel. nu ben ik dus opzoek naar een alternatief voor deze earbuds. ik heb al ergens de x2's van jaybird op het oog maar ik was benieuwd of er nog andere goede alternatieven zijn. Helaas zijn de x3's pas ergens in het nieuwe jaar ( als iemand een plek weet om deze te kopen please say so) hier te koop anders wist ik het wel. Ik ben dus opzoek naar:

Wireless earbuds met een batterij duur van tussen de 4-8 uur, liefst zweet resistant omdat ik ze ook ga gebruiken voor het sporten, logischerwijs natuurlijk goede audio kwaliteit met duidelijk bass maar ook goede mids en highs,

Niet essentieel: app om de EQ van earbuds on the fly aan te passen (de jaybirds hadden de mysound app die de firmware van de buds aanpaste)

Ik ben benieuwd naar jullie voor stellen

Groeten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen onder Mobile en wel onder Mobile Aankoopadviesforum.

AUD > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb helaas niet zo heel veel verstand van oordopjes, onze kenners zitten voornamelijk in: Het Algemene in-ear en oordopjes topic. Kijk daar eens rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raider009
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-07 14:06
Thanks! ik zal daar even rondneuzen :)