Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Indie game reviews

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Burkle
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 06:43
Mijn vraag:
Waarom reviewen jullie geen (of weinig) Indie games, terwijl er zo veel nog te ontdekken parels zijn? Ipv games zoals cod of dead rising...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ori and the blind forest, op jullie aanraden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ori dus

Beste antwoord (via Burkle op 13-12-2016 12:45)

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Dat doen we wel, maar inderdaad weinig. Het simpele antwoord is dat we twee game-redacteuren hebben (Paul en ik) en dat wij natuurlijk niet alles kunnen doen. De grotere games zijn simpelweg de populairste producten en zodoende staan die hoger op onze prioriteitenlijst dan indies. Daarnaast zijn er ook nog andere dingen die we willen doen, zoals headset roundups en dingen met nieuwe hardware (Mini NES, Oculus controllers, etc). Dat neemt niet weg dat we zeker naar indies willen kijken, maar dat kan alleen als de tijd het toestaat, en het is altijd een beetje onvoorspelbaar wanneer dat het geval is. Ik hoop er bijvoorbeeld in januari aan toe te komen, al is Paul dan op vakantie, dus de vraag is nog even of dat echt lukt.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Dat doen we wel, maar inderdaad weinig. Het simpele antwoord is dat we twee game-redacteuren hebben (Paul en ik) en dat wij natuurlijk niet alles kunnen doen. De grotere games zijn simpelweg de populairste producten en zodoende staan die hoger op onze prioriteitenlijst dan indies. Daarnaast zijn er ook nog andere dingen die we willen doen, zoals headset roundups en dingen met nieuwe hardware (Mini NES, Oculus controllers, etc). Dat neemt niet weg dat we zeker naar indies willen kijken, maar dat kan alleen als de tijd het toestaat, en het is altijd een beetje onvoorspelbaar wanneer dat het geval is. Ik hoop er bijvoorbeeld in januari aan toe te komen, al is Paul dan op vakantie, dus de vraag is nog even of dat echt lukt.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)