Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag goed kunnen gamen met 1080p en 60fps, en ik zou ook wel beetje video's willen bewerken
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b
Het systeem mag maximaal 750 euro kosten, maar ik wil het graag rond 700 euro houden. Dat allemaal is exclusief verzendkosten en incl. Btw.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de standaard dingen. Processor, moederbord, GPU, voeding, RAM, HDD en een case. OS en toetsenbord heb ik al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel cores, geen AMD, en GTX 1060 of RX470 of RX480
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee, alleen GPU maar volgens mij kan je de meeste GPU's sws al overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie een mooie build voor me samenstellen, en aan mijn eisen houden w.b. de build. Dankje.
Ik wil graag goed kunnen gamen met 1080p en 60fps, en ik zou ook wel beetje video's willen bewerken
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/b
Het systeem mag maximaal 750 euro kosten, maar ik wil het graag rond 700 euro houden. Dat allemaal is exclusief verzendkosten en incl. Btw.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon de standaard dingen. Processor, moederbord, GPU, voeding, RAM, HDD en een case. OS en toetsenbord heb ik al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel cores, geen AMD, en GTX 1060 of RX470 of RX480
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee, alleen GPU maar volgens mij kan je de meeste GPU's sws al overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie een mooie build voor me samenstellen, en aan mijn eisen houden w.b. de build. Dankje.