Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweedehands laptop TE goedkoop?

Pagina: 1
Acties:

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23
Normaal moet ik de topic starten met een aantal vragen te beantwoorden, maar ik denk dat het bij dit niet van toepassing is.

Afijn, nu mijn verhaal!

Gisteren was ik voor de gein aan het kijken op marktplaats. Dit zou dan voor een upgrade van mijn huidige laptop zijn (Acer Aspire 5749 met een i3-2350M en 4GB RAM/500GB HDD).

Plots kwam ik bij een tweedehandse laptop die Used Products heeft staan in Amsterdam-Oost. Nooit bij Used Products besteld maargoed.

Het betreft dus een Dell Inspiron 15-5578 met de volgende specificaties:

- i7-7500U @ 2.9 Ghz
- 512GB SSD
- 16GB RAM
- Full HD Touch screen
- Intel HD 620 graphics
- Opvouwbaar (tablet)

Bovenstaande allemaal voor een prijs van 529,99 euro....

Nu heb ik het product al besteld met bevestiging van Used Products, maar dit is toch spotgoedkoop!?

Er zijn ook geen defecten en dat is ook de reden dat ik deze topic heb aangemaakt.

Ben ik er nou zo lang uit dat ik de prijs/specificatie verhouding niet meer weet of is dit inderdaad TE goedkoop :?

Graag jullie reacties!

P.S. Ik zie nergens informatie over de laptop zelf (alleen buitenlandse websites)

[ Voor 3% gewijzigd door Knamix op 13-12-2016 08:43 ]

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:00
Used Products is een 2de hands winkel die inkoopt van particulieren en bedrijven, is een normaal bedrijf.

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Used products is een winkel die je zelf ook kan bezoeken, in best veel steden.
Als het goed is, is het allemaal getest, en hoort het gewoon goed te werken.

Die laptop is op Ebay.com 700 Dollar nieuw, dus het zou kunnen.