[BUG] Abonnee-status verdwenen na upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Yggdrasil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:15
Beste admins,

Vanmorgen geupgrade van Donatie naar Plus abonnement. Om 10:42 kreeg ik een mail dat mijn Plus abo actief is en om 12:18 een mail dat het Donatie 15 abo beëindigd is. Direct na betaling was de abonnement-status in mijn profiel bijgewerkt en stond er een mooi T-tje naast mijn naam. O+

Enkele uren later zie ik opeens allemaal reclame-banners op de fp en blijkt de abonnement-status in mijn profiel "geen" aan te geven Er is dus iets mis. :o

Ik heb diverse browsers geprobeerd, uit- en ingelogd, etc. Niks hielp om het abonnement weer actief te krijgen.

Welke admin kan me helpen?

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Nadat gisteren mijn Donatie abonnement was afgelopen deze vandaag verlengt aangezien ik geen reclame wil. Maar nu lijkt het verlengen goed te zijn gegaan maar ik zie nergens de optie meer op de reclames te verbergen.

Mogelijk een bugje?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

InfoTracer schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:28:
Nadat gisteren mijn Donatie abonnement was afgelopen deze vandaag verlengt aangezien ik geen reclame wil. Maar nu lijkt het verlengen goed te zijn gegaan maar ik zie nergens de optie meer op de reclames te verbergen.

Mogelijk een bugje?
Heb je nog wel https://tweakers.net/instellingen/abonnement/? Want daar staat het. En heeft echt 0,0 te maken met het probleem van de TS, want die is spontaan z'n abbo status kwijt, jij niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Top daar stond het. Mogelijk dat het met elkaar te maken ivm update ofzo maar dat was het dus niet.

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:34

koku

Tnet Devver
Yggdrasil schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:57:
Beste admins,

Vanmorgen geupgrade van Donatie naar Plus abonnement. Om 10:42 kreeg ik een mail dat mijn Plus abo actief is en om 12:18 een mail dat het Donatie 15 abo beëindigd is. Direct na betaling was de abonnement-status in mijn profiel bijgewerkt en stond er een mooi T-tje naast mijn naam. O+

Enkele uren later zie ik opeens allemaal reclame-banners op de fp en blijkt de abonnement-status in mijn profiel "geen" aan te geven Er is dus iets mis. :o

Ik heb diverse browsers geprobeerd, uit- en ingelogd, etc. Niks hielp om het abonnement weer actief te krijgen.

Welke admin kan me helpen?
Helaas was er met de migratie van jouw abonnement iets fout gegaan. Dit heb ik voor jou even handmatig goed gezet en zou nu moeten werken.
Zo te zien staat het tonen van je abonnementsstatus uit, maar dat kun je hier aanzetten, mocht je dat willen.

• Yggdrasil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:15
Te gek, het werkt weer! Bedankt!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nice :)

Intentionally left blank