Sinds oktober ben ik in het bezit van FIFA 17 voor de pc. Dit heeft een maand ongeveer goed gedraaid maar sinds enige tijd werkt het spel niet meer. Ik heb van alles geprobeerd:
- Opnieuw installeren van origin
- Opnieuw installeren van FIFA 17
- Opnieuw installeren van Microsoft C++ 2012 runtime
- Opnieuw installeren van Microsoft .net framework 4
- Updaten video drivers
- Updaten windows 10
- Uitzetten firewall, virusscanner
Niets heeft geholpen. Het spel heeft prima gedraaid daar mijn pc het spel makkelijk aan kan. Naast FIFA 17 start ook de config van FIFA 17 niet meer op. Ik krijg geen foutmelding bij het starten van het spel. Heb meerdere websites na geplozen maar kom simpelweg niet tot een werkende oplossing.
Het liefst voorkom ik dat ik windows opnieuw moet gaan installeren. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft of een richting.
- Opnieuw installeren van origin
- Opnieuw installeren van FIFA 17
- Opnieuw installeren van Microsoft C++ 2012 runtime
- Opnieuw installeren van Microsoft .net framework 4
- Updaten video drivers
- Updaten windows 10
- Uitzetten firewall, virusscanner
Niets heeft geholpen. Het spel heeft prima gedraaid daar mijn pc het spel makkelijk aan kan. Naast FIFA 17 start ook de config van FIFA 17 niet meer op. Ik krijg geen foutmelding bij het starten van het spel. Heb meerdere websites na geplozen maar kom simpelweg niet tot een werkende oplossing.
Het liefst voorkom ik dat ik windows opnieuw moet gaan installeren. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft of een richting.