Linksys router achter Experiabox V10

Pagina: 1
Acties:

• mwouters91
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-01-2024
Beste allemaal,

onlangs zijn wij overgestapt van ziggo naar kpn. bij mijn oude ziggo hardware, had ik mijn router (linksys) aangesloten op het internet waarna de rest verdeeld werd. Nu door kpn de situatie in huis iets verandert is wil ik mijn router weer aansluiten om zo betere wifi dekking te krijgen.

De experiabox staat in de meterkast een verdieping lager. vanuit hier gaat een draadloze verbindingsset naar mijn woonkamer, waarna de internet kabel in het tv kastje gaat waardoor ik tv signaal krijg.

Als ik nu mijn linksys router direct op de draadloze verbindingset aansluit, vervolgens een kabel vanuit de router naar mijn tv kastje laat gaan, krijg ik geen signaal op de tv.

Ik heb al van alles gelezen over dhcp etc, maar nog geen echt concreet antwoord kunnen vinden om in mijn situatie beter wifi op de verdiepingen te krijgen. Is er iemand die mijn in een simpel stappenplannetje duidelijk kan maken wat ik aan/uit moet zetten, of verandere in mijn router, waardoor deze wel gewoon het goede signaal doorstuurt naar de tv?

Super bedankt!,

Michael

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:33

Speedmaster

Make my day...

Ondersteunt jouw Linksys IGMP...dat is namelijk het toverwoord voor je ITV signaal

• mwouters91
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik heb geen flauw idee. Als ik hier op google vind ik verschillende antwoorden. Maar het signaal dat hij ontvangt is toch maar 1 enkel signaal? Hij krijgt lijkt mij toch geen speciaal signaal voor tv en internet?

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:06
https://forum.kpn.com/int...ter-de-experia-box-164983

Lezen vanaf "29 april 2015: Routed-iTV en de eigen router."