Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 05:42

waztone

de enige echte

Topicstarter
Ik heb een Philips tv (42PFL3605/12). We hebben een nieuwe tv aangeschaft omdat we wat groters wilden hebben, en de Philips wilden we aan onze ouders geven.
Echter toen we hem aansloten bij onze ouders, ging hij niet meer aan.

Ik heb hem laten nakijken door een reparateur en die zegt dat het niet aan de voeding ligt, maar aan het moederbord. En die zijn volgens hem niet meer te krijgen.

Zelf heb ik al wel een moederbord (2e hands) gevonden op internet, maar voordat ik die bestel vroeg ik mij af:
Is er iemand die weet wat zo'n tv nog waard is? Hij heeft het altijd heel goed gedaan, alleen nadat ie van het stroom af is geweest en weer opnieuw werd aangesloten deed hij het niet meer. Dat moet makkelijk te fixen zijn toch?
Is er onder jullie iemand in de buurt van amersfoort die onderdelen voor deze tv heeft of het moederbord kan repareren? Of iemand die misschien graag de tv opkoopt voor onderdelen?

Alle tips zijn welkom.

All is fair in God of War

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic bevat een "taxatie" onderdeel; dat doen we niet op het forum. Daarnaast een "vraag" onderdeel en een "aanbod" onderdeel; daarvoor kun je advertenties plaatsen in Vraag & Aanbod. Topic gaat op slot dus.

Dit topic is gesloten.