• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-11 08:55
Tweakers, hebben jullie nog alternatieven of kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken?

Ik ben op zoek naar
Een nieuwe telefoon als opvolger van mijn Nexus 5 en Xiaomi Mi4c. Ik vond de Nexus echt fantastisch, en wachtte ook met smart op zijn opvolger, maar de 5X vond ik tegenvallen en toen te duur. Als alternatief heb ik een Chinaphone gekocht om te proberen, maar eigenlijk viel me dit een beetje tegen. Ik vind het jammer dat ik niet van mijn 4G gebruik kan maken, en ik ben niet zo'n fan van MIUI. Gelukkig krijgt hij kuren, dus kan ik op zoek naar wat nieuws.

Wat is je budget?
Rond de 300 euro, geen tweedehands toestel.

Wat heb ik voor eisen?
- Schermgrootte het liefst ca. 5,2 of 5,3" maar gewoon weer 5" is ook prima. Een 5,5" zou nog kunnen mits de telefoon vrij compact is, maar daar ga ik niet vanuit met deze prijs.
- Band 20 (800Mhz volgens mij) ondersteuning voor 4G van Tele2
- Android 6, eigenlijk met een zo licht mogelijke skin
- Hardwarematig een verbetering ten opzichte van mijn Mi4c

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam zelf weinig interessants tegen. Heb ik echt zo'n laag budget, of zou ik toch echt een 5,5" moeten proberen? Hier een aantal opties:

Nexus 5X
Een van de weinige telefoons nog met 'kale' Android die binnen het budget past en een relatief klein scherm heeft. Toen hij uitkwam vond ik hem te duur, maar nu past 'ie net in het budget. Qua hardware valt ie me alleen tegen en ook vind ik de telefoon vrij groot.

ZUK Z2 Pro
Eigenlijk net wat te duur, maar wel een mooie een krachtige telefoon. Enige nadeel is dat ik niet bekend ben met de skin van ZUK. Las in het topic dat het wel een gedoe is met Europese ROMs en Nederlandse taal etc.

LG G5
Compact, goeie specs en (ik denk) fijne Android. Alleen veel te duur helaas.

Verder nog iets?
Ik kom nog veel oudere toestellen tegen (LG G4, HTC One M9, Huawei Honor 8 etc.) maar daar heb ik weinig zin in i.v.m. de beperkte Android ondersteuning.

Bedankt alvast!

[ Voor 5% gewijzigd door Joeneunited op 12-12-2016 18:29 ]

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 23:27
De ZUK Z2 Pro is voor €300 (incl. alle bijkomende kosten) niet te krijgen. Misschien is de Lenovo P2 een optie? Net geen €300 en je krijgt een dikke accu, metalen behuizing, amoled scherm, 4GB RAM, volgens mij een best wel kale android en een redelijke camera. Niet de snelste CPU en misschien iets te groot maar dat is aan jou.

[ Voor 3% gewijzigd door Mark22 op 12-12-2016 18:57 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Als ik je specs in de pricewatch invoer komen er 67 opties uit, weet je zeker dat er niets tussen zit voor je?
categorie: Smartphones

• Joeneunited
Iets minder als ik de schermgrootte nog verklein. Maar ik ben niet op de hoogte van alle skins en prestaties. Enig advies?

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-11 23:24

KrazyJay

Ik heb gisteren de Lenovo P2 ontvangen, en ben er positief van verrast. Amoled 5.5", heeft ook LTE band 20, en 5100mAh-batterij, aluminium behuizing. Misschien interessant om daar eens naar te kijken. De broncode staat op de website van Lenovo, wat ik ook wel tof vind.

• rens-br
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Joeneunited schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:37:
Iets minder als ik de schermgrootte nog verklein. Maar ik ben niet op de hoogte van alle skins en prestaties. Enig advies?
Voor 300 euro kan ik je eigenlijk alleen de Nexus 5X aanraden als de skin echt een eis is. Helaas is de Nexus 5x al meer dan één jaar oud, waardoor je nog maximaal 1 jaar updates krijgt.

Lenovo / Motorola zijn niet te vertrouwen met betrekking tot updates, wel beloven en niks uitgeven of gewoon compleet niet updaten, dus persoonlijk kan ik die niemand aanraden.

De OnePlus 3T zou ik je willen aanraden, maar die valt met 439 euro een beetje buiten je budget. Zou wel het toestel zijn dat voldoet aan als je eisen.

Wil je een stuk minder uitgeven dan 300 euro kan ik je nog de Wileyfox Swift 2 (Plus) aanraden. Dat toestel wordt geleverd met CyanogenOS, stock android + een hoop extra (handige) opties, krijgt maandelijks updates en is gewoon een heel goed toestel.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 13-12-2016 10:25 ]

• Joeneunited
rens-br schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:23:
[...]

Voor 300 euro kan ik je eigenlijk alleen de Nexus 5X aanraden als de skin echt een eis is. Helaas is de Nexus 5x al meer dan één jaar oud, waardoor je nog maximaal 1 jaar updates krijgt.

Lenovo / Motorola zijn niet te vertrouwen met betrekking tot updates, wel beloven en niks uitgeven of gewoon compleet niet updaten, dus persoonlijk kan ik die niemand aanraden.

De OnePlus 3T zou ik je willen aanraden, maar die valt met 439 euro een beetje buiten je budget. Zou wel het toestel zijn dat voldoet aan als je eisen.

Wil je een stuk minder uitgeven dan 300 euro kan ik je nog de Wileyfox Swift 2 (Plus) aanraden. Dat toestel wordt geleverd met CyanogenOS, stock android + een hoop extra (handige) opties, krijgt maandelijks updates en is gewoon een heel goed toestel.
Bedankt nog voor je reply, sorry voor de late reactie.

De skin is niet echt een eis, maar ik vind MIUI echt vervelend en lelijk. Geen appdrawer, geen Android app-icoontjes, onoverzichtelijke menu's etc. Het is ook wel te tweaken met enkee app's maar dat werkt ook maar half. Maar daar gaat dit topic niet over.

Ik dacht dat vooral Motorola wel goeie service had met betrekking to Android updates. Ze hadden vorig jaar toch toestellen als de Play en X-serie die vrij kale Android hadden en snelle updates, of is dit al verleden tijd en/of valse beloften?

Die Wileyfox leek me wel interessant, maar ik denk niet dat het echt een verbetering is ten opzichte van mijn huidige toestel. Ik houd het nog wel in de gaten, misschien toch een OPX of OP3T, of meer geld neertellen voor een G5 of iets in die richting.

• rens-br

rens-br

Joeneunited schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:30:
Ik dacht dat vooral Motorola wel goeie service had met betrekking to Android updates. Ze hadden vorig jaar toch toestellen als de Play en X-serie die vrij kale Android hadden en snelle updates, of is dit al verleden tijd en/of valse beloften?
Sinds Motorola overgenomen is door Lenovo zijn de updates een stuk minder geworden. De gehele E-serie bijvoorbeeld wordt niet meer voorzien van updates.
Die Wileyfox leek me wel interessant, maar ik denk niet dat het echt een verbetering is ten opzichte van mijn huidige toestel. Ik houd het nog wel in de gaten, misschien toch een OPX of OP3T, of meer geld neertellen voor een G5 of iets in die richting.
Vanaf de Nexus 5 is de Swift 2 wel dergelijk een verbetering. Het scherm is wat minder, maar de camera, werkgeheugen en SOC zijn wat sneller. Vanaf de Mi4C is de verbetering inderdaad wel iets minder.

• Joeneunited
rens-br schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:52:
[...]

Sinds Motorola overgenomen is door Lenovo zijn de updates een stuk minder geworden. De gehele E-serie bijvoorbeeld wordt niet meer voorzien van updates.

[...]

Vanaf de Nexus 5 is de Swift 2 wel dergelijk een verbetering. Het scherm is wat minder, maar de camera, werkgeheugen en SOC zijn wat sneller. Vanaf de Mi4C is de verbetering inderdaad wel iets minder.
Waar ik nog mee zit... Waarom raad je me de OP3T aan terwijl ik zelf alternatieven als de G5 en de ZUK Z2 pro aandraag? Hij is ook een stukje duurder, dus mis ik iets aan die telefoon?

[ Voor 3% gewijzigd door Joeneunited op 20-12-2016 18:27 ]

• rens-br

rens-br

Joeneunited schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:08:
Waar ik nog mee zit... Waarom raad je me de OP3T aan terwijl ik zelf alternatieven als de G5 en de ZUK Z2 pro aandraag? Hij is ook een stukje duurder, dus mis ik iets aan die telefoon?
Je gaf in je openingspost aan dat je de G5 te duur vond en dat de Zuk Z2 Pro vervelend waa met roms e.d., dus ik ben daar verder niet op in gegaan.

Maar de LG G5 is een prima toestel, heeft up-to-date specificaties, alleen de accuduur was niet super goed, zoals je ook kan lezen in de review van tweakers: reviews: LG G5: innovatief toptoestel laat steekjes vallen. Verder is het nut van de modules een beetje beperkt.

De ZUK Z2 Pro is kwa specificaties en prijs echt een top toestel. Helaas is de skin inderdaad, meh en is Europeese rom support ver te zoeken. ZUK is een merk van Lenovo en de laatste paar maanden zijn die niet super goed bezig met hun updates. Persoonlijk zou ik er dus met een grote boog omheen lopen. Overigens zijn de mensen die het toestel hebben wel erg tevreden: [ZUK Z2 Pro] Ervaringen en Discussie.

Persoonlijk ben ik zelf helemaal fan van OnePlus, omdat hun toestellen goede specificaties heeft voor het geld wat ze kosten. Verder krijgen de toestellen netjes updates en is is er 'geen' skin. Het is nagenoeg stock Android, met wat extra handige features en opties. Hierdoor zijn de toestellen lekker snel.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 21-12-2016 08:41 ]

• Joeneunited
De ZUK lijkt me echt super, maar vooral door mijn tegenvallende ervaring met MIUI wil ik echt weer een solide skin. Als ik het zo lees durf ik (zonder enige kennis over roms en flashen) het niet aan om de gok te nemen.

Ik neigde naar de G5; geen gezeik en gewoon een normale Europese telefoon met bekende skin en OTA. Ik dacht dat deze rond de 400 euro moest kosten, maar ik via de pricewatch komt je al gauw op de 500 euro uit. Dat is me echt te gek.

Dan blijft de OP3T over. Eigenlijk te veel geld voor een telefoon, maar ik ben wel enthousiast. Misschien kan ik beter iets meer uitgeven voor iets wat ik echt wil, dan naar goedkopere alternatieven zoeken.
Ik zal het topic nog verder doorlezen, maar ik word wel een beetje afgeschrikt door alle Tweakers die het hebben over andere ROMs en flashen ed, dat is toch helemaal niet nodig?

• Mark22
  • Laatst online: 18-09 23:27
G5se misschien wat dan? SD652 is snel genoeg en verder is ie hetzelfde volgens mij.
pricewatch: LG G5 SE Titanium
Alleen €391 maar dat is aan jou.

[ Voor 8% gewijzigd door Mark22 op 21-12-2016 21:32 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Joeneunited schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:21:
De ZUK lijkt me echt super, maar vooral door mijn tegenvallende ervaring met MIUI wil ik echt weer een solide skin. Als ik het zo lees durf ik (zonder enige kennis over roms en flashen) het niet aan om de gok te nemen.

Ik neigde naar de G5; geen gezeik en gewoon een normale Europese telefoon met bekende skin en OTA. Ik dacht dat deze rond de 400 euro moest kosten, maar ik via de pricewatch komt je al gauw op de 500 euro uit. Dat is me echt te gek.

Dan blijft de OP3T over. Eigenlijk te veel geld voor een telefoon, maar ik ben wel enthousiast. Misschien kan ik beter iets meer uitgeven voor iets wat ik echt wil, dan naar goedkopere alternatieven zoeken.
Ik zal het topic nog verder doorlezen, maar ik word wel een beetje afgeschrikt door alle Tweakers die het hebben over andere ROMs en flashen ed, dat is toch helemaal niet nodig?
Zijn custom roms echt geen optie voor je? Zie je nu wat toestellen 'afschieten' op basis van de rom, launcher etc. terwijl de toestellen op hardwarematig vlak wel mooi binnen jouw wensen en budget lijken te vallen.
Bijkomend voordeel dat je minder afhankelijk bent van updates vanuit de fabrikant.

Wel even een heel uitzonderlijk voorbeeld hoor, maar de HTC HD2 wordt volgens mij al 5 jaar niet meer ondersteund vanuit HTC maar kan dankzij een stel fanatiekelingen momenteel Android 7.0 "stabiel" draaien

Door een beetje op sites als XDA te speuren kom je er snel genoeg achter of een bepaald toestel een fanatieke dev-community kent.
(zonder enige kennis over roms en flashen
Uiteindelijk wordt niemand geboren met dergelijke kennis. Het is echter ook geen rocket science hoor. Op eerder genoemde site als XDA staan over het algemeen zeer duidelijke (idiot proof) tutorials over hoe en wat.
Iemand met een beetje algemene kennis op IT gebied heeft dit binnen 30 minuten onder de knie.

Ps; 3th party launchers e.d. zijn in overvloed te vinden. Pak bijvoorbeeld de genoemde ZUK en gooi hier een 'basic' launcher op. Heb je de gewenste specs met de look and feel van b.v. Een Nexus
maar ik word wel een beetje afgeschrikt door alle Tweakers die het hebben over andere ROMs en flashen ed, dat is toch helemaal niet nodig?
What's in the name. De term "Tweakers" suggereert op zijn minst dat we er een hobby van maken om alledaagse dingen (radicaal) onder handen te nemen om het net wat meer naar onze smaak te maken ;)

Enfin, wellicht ben je zelf ook gewoon wat te kritisch?
Je hebt vrij specifieke wensen met een (relatief) laag budget. Je moet in dat geval geluk hebben om iets te vinden dat precies aan deze wensen voldoet en zoals je zelf al merkt, is dit vrij lastig.
Vind je een toestel dat qua specs en budget bij je past, staat de skin je niet aan.
Tja... Misschien bestaat jouw ideale toestel in die zin gewoonweg niet en zul je ergens concessies moeten doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Switchie op 21-12-2016 23:07 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Joeneunited
Switchie schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:41:
Zijn custom roms echt geen optie voor je? Zie je nu wat toestellen 'afschieten' op basis van de rom, launcher etc. terwijl de toestellen op hardwarematig vlak wel mooi binnen jouw wensen en budget lijken te vallen.
Bijkomend voordeel dat je minder afhankelijk bent van updates vanuit de fabrikant.
Ik zou het maar al te graag willen, maar ik snap er echt niks van. Het zou wel de ideale oplossing zijn, om dus alleen naar hardware (en prijs) te kijken, en zelf een eigen ROM er op te zetten.
Uiteindelijk wordt niemand geboren met dergelijke kennis. Het is echter ook geen rocket science hoor. Op eerder genoemde site als XDA staan over het algemeen zeer duidelijke (idiot proof) tutorials over hoe en wat.
Iemand met een beetje algemene kennis op IT gebied heeft dit binnen 30 minuten onder de knie.

Ps; 3th party launchers e.d. zijn in overvloed te vinden. Pak bijvoorbeeld de genoemde ZUK en gooi hier een 'basic' launcher op. Heb je de gewenste specs met de look and feel van b.v. Een Nexus.
Ik zal me er eens in verdiepen op XDA. Zoals je hieronder ook al aangeeft zou ik enige concessies moeten doen. Dan lijkt het me het beste af te stappen van de 'kale Android' omdat de Pixel, Nexus en OnePlus mij niet aanstaan qua grootte (en prijs). Zou je echt een toestel helemaal 'leeg' kunnen maken en er elke gewenste Android op kunnen zetten? Is dat dan wel legitiem en legaal? En ik neem aan dat je dan geen OTA updates krijgt, hier zit her hier mee?
Enfin, wellicht ben je zelf ook gewoon wat te kritisch?
Je hebt vrij specifieke wensen met een (relatief) laag budget. Je moet in dat geval geluk hebben om iets te vinden dat precies aan deze wensen voldoet en zoals je zelf al merkt, is dit vrij lastig.
Vind je een toestel dat qua specs en budget bij je past, staat de skin je niet aan.
Tja... Misschien bestaat jouw ideale toestel in die zin gewoonweg niet en zul je ergens concessies moeten doen.
Als je kijkt naar het aantal resultaten ben ik het met je eens, maar eigenlijk vind ik het best meevallen. Ik zoek een telefoon kleiner 5,5" die 4G ondersteunt. Het hoeft verder geen flagship te zijn of andere fantastische eisen, maar redelijke hardware voor een redelijke prijs voor een nieuw toestel. Nadeel is dat er vooral Chinaphones naar voren komen waarvan de skin mij niet aanstaat.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Joeneunited schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:25:

Verder nog iets?
Ik kom nog veel oudere toestellen tegen (LG G4, HTC One M9, Huawei Honor 8 etc.) maar daar heb ik weinig zin in i.v.m. de beperkte Android ondersteuning.

Bedankt alvast!
Wat bedoel je met beperkte Android ondersteuning?

• Joeneunited
Gadgeteer schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:29:
[...]

Wat bedoel je met beperkte Android ondersteuning?
Beetje slecht geformuleerd, maar ik bedoel dat ik liever een nieuwe(re) telefoon koop, zodat het toestel langer updates krijgt en eerder de nieuwe Android versies.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Joeneunited schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:48:
[...]

Beetje slecht geformuleerd, maar ik bedoel dat ik liever een nieuwe(re) telefoon koop, zodat het toestel langer updates krijgt en eerder de nieuwe Android versies.
Goed.. dan noem je een aantal toestellen die al langer op de markt zijn en dat ze afvallen omdat ze minder lang updates zullen krijgen maar in het zelfde bericht noem je de Nexus 5x als mogelijke kandidaat? Die Nexus 5x is ook een oud toestel wat niet meer op te veel updates hoeft te rekenen ook al is het een Nexus.

• Joeneunited
Gadgeteer schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:51:
[...]

Goed.. dan noem je een aantal toestellen die al langer op de markt zijn en dat ze afvallen omdat ze minder lang updates zullen krijgen maar in het zelfde bericht noem je de Nexus 5x als mogelijke kandidaat? Die Nexus 5x is ook een oud toestel wat niet meer op te veel updates hoeft te rekenen ook al is het een Nexus.
Het is maar een alternatief wat ik overweeg, als dit het perfecte toestel voor mij was had ik 'm ook wel gehaald zonder dit topic te openen. Maar het is tenminste een telefoon met kale Android die in verhouding sneller updates krijgt dan andere toestellen die zo oud zijn.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Je zou nog een Wileyfox kunnen overwegen, zelfs met het wegvallen van CyanogenOS hebben ze snel een alternatief die ze OTA also update aanbieden, en ze hebben een goede reputatie met updates, dus dat past in jou plaatje en binnen je budget.

Als je je budget uitbreidt naar 439 Euro is de Oneplus 3T ook een goede keuze (ik heb de gewone 3 en ben er blij mee), maar dat is wel bijna 50% over je budget.

• Joeneunited
Een budget is natuurlijk ook maar relatief, het is niet dat er echt maar 300 euro op mijn spaarrekening staat. Het is meer dat ik qua hardware niet per se het beste en het nieuwste hoef te hebben, en dat ik dus liever iets minder uitgeef. Maar blijkbaar is die optie er niet icm. mijn eisen.

Ik denk dat ik maar voor de OP 3T ga. Ik kijk wel erg op tegen de grootte van de telefoon, eigenlijk wil ik hem eerst nog ergens bekijken, maar dat wordt lastig. Denk dat ik de gok maar waag, ik kan hem altijd nog verkopen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Joeneunited schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:10:
Ik denk dat ik maar voor de OP 3T ga. Ik kijk wel erg op tegen de grootte van de telefoon, eigenlijk
wil ik hem eerst nog ergens bekijken, maar dat wordt lastig. Denk dat ik de gok maar waag
En al besteld? Anders klinkt een Wileyfox Swift 2X wel als een telefoon die bij je past eerlijk gezegd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Joeneunited
CLB schreef op zondag 8 januari 2017 @ 15:56:
[...]

En al besteld? Anders klinkt een Wileyfox Swift 2X wel als een telefoon die bij je past eerlijk gezegd :)
Heb hem inderdaad gister besteld. Kijk er naar uit om weer een echte Android phone te hebben, en ook nog met fantastische specs, alleen de grootte zit me nog niet helemaal lekker inderdaad. Aan de andere kant was het ook zo gewend van een 4,5" naar een 5", dus misschien wil ik nooit meer terug. De tijd zal het uitwijzen, ik heb mezelf maar aangepraat dat ik ook geen tablet heb thuis, dus dan is een iets grotere telefoon misschien wel prettig.

De telefoon die jij noemt ziet er eigenlijk ook wel goed uit. Een nieuwe telefoon met 5,2" scherm en dus ook lichte skin. Ik kan alleen niet alle specs zien, en dus lastig vergelijken. Op www.kimovil.com staat alleen een Wileyfox 2 en Wileyfox 2 Plus (beide 5" scherm) bijvoorbeeld.

• Mir64za
  • Laatst online: 17:03
Joeneunited schreef op zondag 8 januari 2017 @ 22:49:
[...]

Heb hem inderdaad gister besteld. Kijk er naar uit om weer een echte Android phone te hebben, en ook nog met fantastische specs, alleen de grootte zit me nog niet helemaal lekker inderdaad. Aan de andere kant was het ook zo gewend van een 4,5" naar een 5", dus misschien wil ik nooit meer terug. De tijd zal het uitwijzen, ik heb mezelf maar aangepraat dat ik ook geen tablet heb thuis, dus dan is een iets grotere telefoon misschien wel prettig.

De telefoon die jij noemt ziet er eigenlijk ook wel goed uit. Een nieuwe telefoon met 5,2" scherm en dus ook lichte skin. Ik kan alleen niet alle specs zien, en dus lastig vergelijken. Op www.kimovil.com staat alleen een Wileyfox 2 en Wileyfox 2 Plus (beide 5" scherm) bijvoorbeeld.
Wat denkje van de Lenovo 2?

pricewatch: Lenovo P2 Grijs

Prima soc
Dual sim
5.5 inch groot
Android 6.0
Ondersteunt 4g op KPN band
Android 6
Geen USB c maar wel quick charge
Vloeiende fingerprint sensor
En accu van 5100 mAh gaat nu al 4 dagen mee
4GB werkgeheugen
Standaard 32GB opslag
Stock android
SD kaart up to 128GB
Prijs 300 Euro

[ Voor 4% gewijzigd door Mir64za op 08-01-2017 23:09 ]

• Joeneunited
Mir64za schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:08:
[...]

Wat denkje van de Lenovo 2?

pricewatch: Lenovo P2 Grijs

Prima soc
Dual sim
5.5 inch groot
Android 6.0
Ondersteunt 4g op KPN band
Android 6
Geen USB c maar wel quick charge
Vloeiende fingerprint sensor
En accu van 5100 mAh gaat nu al 4 dagen mee
4GB werkgeheugen
Standaard 32GB opslag
Stock android
SD kaart up to 128GB
Prijs 300 Euro
Bedankt voor je suggestie. Was ook een mogelijkheid geweest met stock Android (wist ik niet van Lenovo, vandaar dat ik niet op eerder genoemde reactie ben ingegaan). Maar ik moet toegeven dat als ik dan een 5,5" telefoon wil, ik de OP3T toch wel hoger heb zitten, en dan daar die meerprijs ook wel voor over heb.
Pagina: 1