Raar probleem...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuner_111
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-06 10:34
Mijn vraag:

Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem. heel random gaat men harde schijf (men data schijf) naar 100% load. En blijft daar ook hangen. Als dit gebeurt kan ik niks meer doen met de pc.

ik had al eens gekeken naar wat de oorzaak zou kunnen zijn. en ik dacht dat ik de schuldige gevonden had. want elke keer ik wat in chrome aan het doen was kwam het probleem naar boven. ik had dus na een reset chrome verwijderd. En op het eerste zicht was alles inorde.. Maar een paar uren later was het weer zover toen ik in firefox aan het werken was..

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn ? of zou de hdd een stille dood aan het streven zijn ?

Mvg, Bram

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Je hd kan op het einde zijn.
Maar misschien zijn het de Windows search en superfetch services. Zet die eens uit en kijk of het hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:01
Kan je even Broncontrole - schijf laten zien? Dat open je door Windows + R, en dan resmon.exe te typen.

Dan schijfactiviteit uitklappen, sorteren op totaal. Dan zou het zwaarste proces boven moet komen drijven. Svp daarvan een screenshot uploaden.

Kan je ook even je smart controleren? Dat kan je doen met het programma Crystaldiskinfo

[ Voor 14% gewijzigd door Nat-Water op 12-12-2016 18:20 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Naast de andere tips: zijn alle drivers up to date?

Offtopic:
men = mijn...

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuner_111
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-06 10:34
heb dit allemaal eens gedaan & het ziet er naar uit dat een van mijn 2 data drives aan het falen is. ik breng de pc dan ook morgen naar de pc boer :)