Toon posts:

Dell XPS L702x (Warning - Adapter 130W)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe adapter gekocht voor mijn Dell XPS L702x , de originele is 150W. Als je echter googled op mijn laptop + adapter verkopen eigenlijk alle *vertrouwde* shops een 130W. Deze heb ik dus gekocht, na hem te gebruiken geeft de laptop een warning,

Hij geeft de volgende warning:

"WARNING: A 130w power adapter has been detected, which is less than the recommended 150w adapter originally shipped. The battery may not charge. The system will adjust the performance to match the power available. Please connect a Dell 150w AC adapter or greater for best performance."

Dan als je verder bent gegaan en windows start komt de volgende message:

"130w AC power adapter has been determined. Your system will operate slower and battery will not charge. This problem might be solved by: - ensure the plug is inserted completely for best system operation".

Hij lijkt verder prima te werken. Adviseren jullie deze gewoon te begruiken of kan dit bijvoorbeeld schadelijk zijn voor de laptop.

Alvst bedankt.
Willie

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:09
Warnings op thirdparty accessoires kan je in de BIOS uitzetten (op eigen risico), Dell wil graag dat je originele accessoires koopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Jumpman op 12-12-2016 18:17 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel een originele Dell adapter als het goed is.