Ik wil chello gaan delen (dat scheelt kosten, ik doe het alleen voor het geld), maar is dat te doen? en wat heb ik er voor nodig? merk ik veel verschil in snelheid? sorry voor de vele vragen, maar dan weet ik dadelijk misschien waar ik aan toe ben...
Verwijderd
Hier zijn veel programma's voor.
ga eens naar www.winroute.com
Zeer gemakkelijk. En de snelheid blijft gelijk.
ga eens naar www.winroute.com
Zeer gemakkelijk. En de snelheid blijft gelijk.
maar de router, wat moet dat voor hardware zijn minimaal???
Ik heb nu Winroute draaien op een pentium 60 met 8 MB, dat lijkt me ook wel het minimumOp zondag 01 juli 2001 12:13 schreef het_beest het volgende:
maar de router, wat moet dat voor hardware zijn minimaal???
Verwijderd
Dat is softwarematig.
Je moet wel 2 netwerkkaarten hebben
1 voor de ingang van internet.
en 1 om de signalen te versturen het netwerk in
Die heeft ie alOp zondag 01 juli 2001 12:14 schreef Markiedam het volgende:
Dat is softwarematig.
Verwijderd
Ook een Linux solutie is niet verkeerd.
www.linuxrouter.org.
kun je vanaf 1 diskette starten en heb je geen harddisk voor nodig.
minimale eisen: 386 SX - 8 MB Ram
www.linuxrouter.org.
kun je vanaf 1 diskette starten en heb je geen harddisk voor nodig.
minimale eisen: 386 SX - 8 MB Ram
dan moet mijn bak 24/7 aanstaan, en daar heb ik geen zin in... ja dat doet ie nu ook wel al, maar ik ga mijn bak niet garen voor iemand anders zijn plezier! ik wil namelijk dat internet delen met mijn huisgenoot, dat is een ontzettende mongool, maar het gaat mij om het geld...
koop dan een los routertje...
kost rond de hfl 500
heb je d'r in 1 jaartje weer uit.....
mzzl
kost rond de hfl 500
heb je d'r in 1 jaartje weer uit.....
mzzl
Wat zijn we weer aardig vandaagOp zondag 01 juli 2001 12:39 schreef het_beest het volgende:
dan moet mijn bak 24/7 aanstaan, en daar heb ik geen zin in... ja dat doet ie nu ook wel al, maar ik ga mijn bak niet garen voor iemand anders zijn plezier! ik wil namelijk dat internet delen met mijn huisgenoot, dat is een ontzettende mongool, maar het gaat mij om het geld...
En dat noemt zich (bijna) systeembeheerder??Op zondag 01 juli 2001 12:04 schreef het_beest het volgende:
Ik wil chello gaan delen (dat scheelt kosten, ik doe het alleen voor het geld), maar is dat te doen? en wat heb ik er voor nodig?
LOLOp zondag 01 juli 2001 12:39 schreef het_beest het volgende:
Verwijderd
ik heb mijn freesco router op een 486DX4 100mhz(zonder kooler) met 16mb en zonder hdd draaien.
Totaal kosten 50 piek
en het werkt perfect
ps. let wel op dat je een 486 met pci slot te pakken krijgt anders moet je met isa utpkaartjes gaan werken
Totaal kosten 50 piek
en het werkt perfect
ps. let wel op dat je een 486 met pci slot te pakken krijgt anders moet je met isa utpkaartjes gaan werken
Verwijderd
Ik draai zelf wingate van de firma Deerfield en ik moet zeggen dat dat echt ee fijn en gemakkelijk programma is! Echt plug & play zeg maar!
Verwijderd
je hoeft je bak niet 24/7 aan te hebben hoorOp zondag 01 juli 2001 12:39 schreef het_beest het volgende:
Op zondag 01 juli 2001 12:09 schreef Markiedam het volgende:
Read the FAQ
Op zondag 01 juli 2001 12:10 schreef het_beest het volgende:
ok
Damn, jij kunt wel snel die FAQ lezen zeg...Op zondag 01 juli 2001 12:11 schreef het_beest het volgende:
hmz staat niks over in
Misschien dat ie hem al gelezen had?Op zondag 01 juli 2001 17:15 schreef Mark_640 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Damn, jij kunt wel snel die FAQ lezen zeg...
Vast zo'n TellSell speed-reeding cursus gevolgdOp zondag 01 juli 2001 17:15 schreef Mark_640 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Damn, jij kunt wel snel die FAQ lezen zeg...
Haha, dat die lui met hun hand over die bladzijden gaan in 5 minuten en dan zeggen dat ze het hele boek van 500 bladzijden kennen!Op zondag 01 juli 2001 18:46 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Vast zo'n TellSell speed-reeding cursus gevolgd
Verwijderd
Je zult het zekers wel merken, het ligt ook en beetje aan wat voor netwerkje je thuis hebt, ik merkte wel verschil toen ik ipv een gewone utp kabel een crosslink kabel ging gebruiken!
Eeuhm .. maar hij heeft een chello accountOp zondag 01 juli 2001 18:46 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Vast zo'n TellSell speed-reeding cursus gevolgd
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
HahaOp zondag 01 juli 2001 12:39 schreef het_beest het volgende:
Verwijderd
Leuk als hij straks ook internet heeft en dan even dit bericht leest. Zoiets zal ik nou nooit op internet zetten. Vooral hier niet.Op zondag 01 juli 2001 12:39 schreef het_beest het volgende:
mijn huisgenoot, dat is een ontzettende mongool, maar het gaat mij om het geld...
Pagina: 1