Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de 32 mb of de 64 mb versie wil kopen, zouden jullie je ervaringen met deze kaart willen delen en de volgende vragen willen beantwoorden?
(Ik heb trouwens al op dit forum gezocht en ook op die site van powercolor dus kom aub niet met die opmerkingen.)
Graag alleen ervaringen met deze kaart en niet over andere kaarten. Daar heb ik niet zo veel aan.
Ik weet ook dat dit een opgevoerde GTS is en niet een echte pro.
Maar ik wil alleen een paar specifieke dingen bezig, vooral over welke TV-out chip die heeft.
Thanks!
7 vragen over de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out
1. Hoeveel ns seconden zit er op de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out?.
2. Tot hoever kan je het geheugen van de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out overclocken?
3. Welke TV-out chip zit er de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out? (BT868/9 of de CH700x)
4. Hoe werkt TV-tool met deze kaart?
5. Wat is het verschil in fps (Quake) danwel score (3dMark) bij alleen het overclocken van
het geheugen?
6. Op welke maximale AGP-bus snelhied (bijv 100 mhz) werkt deze kaart nog stabiel?
7. Waarom heb jij voor de 32MB gekozen ipv voor de 64MB versie?
8 vragen over de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out
8. Hoeveel ns seconden zit er op de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out?
9. Tot hoever kan je het geheugen van de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out overclocken?
10. Welke TV-out chip zit er de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out? (BT868/9 of de CH700x)
11. Hoe werkt TV-tool met deze kaart?
12. Wat merk je van de extra 32 MB op dit kaartje in bijvoorbeeld Quake/UT/CS/3dMark??
13. Wat is het verschil in fps (Quake) danwel score (3dMark) bij alleen het overclocken van het geheugen?
14. Op welke maximale AGP-bus snelhied (bijv 100 mhz) werkt deze kaart nog stabiel?
15. Waarom heb jij voor de 64MB gekozen ipv voor de 32MB versie?
(Ik heb trouwens al op dit forum gezocht en ook op die site van powercolor dus kom aub niet met die opmerkingen.)
Graag alleen ervaringen met deze kaart en niet over andere kaarten. Daar heb ik niet zo veel aan.
Ik weet ook dat dit een opgevoerde GTS is en niet een echte pro.
Maar ik wil alleen een paar specifieke dingen bezig, vooral over welke TV-out chip die heeft.
Thanks!
7 vragen over de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out
1. Hoeveel ns seconden zit er op de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out?.
2. Tot hoever kan je het geheugen van de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out overclocken?
3. Welke TV-out chip zit er de 32MB Powercolor GTS Pro TV-out? (BT868/9 of de CH700x)
4. Hoe werkt TV-tool met deze kaart?
5. Wat is het verschil in fps (Quake) danwel score (3dMark) bij alleen het overclocken van
het geheugen?
6. Op welke maximale AGP-bus snelhied (bijv 100 mhz) werkt deze kaart nog stabiel?
7. Waarom heb jij voor de 32MB gekozen ipv voor de 64MB versie?
8 vragen over de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out
8. Hoeveel ns seconden zit er op de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out?
9. Tot hoever kan je het geheugen van de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out overclocken?
10. Welke TV-out chip zit er de 64MB Powercolor GTS Pro TV-out? (BT868/9 of de CH700x)
11. Hoe werkt TV-tool met deze kaart?
12. Wat merk je van de extra 32 MB op dit kaartje in bijvoorbeeld Quake/UT/CS/3dMark??
13. Wat is het verschil in fps (Quake) danwel score (3dMark) bij alleen het overclocken van het geheugen?
14. Op welke maximale AGP-bus snelhied (bijv 100 mhz) werkt deze kaart nog stabiel?
15. Waarom heb jij voor de 64MB gekozen ipv voor de 32MB versie?