Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saido6pac
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 13:53
Heeft iemand enig idee wat er met het "internetbankieren" gedeelte van Rabobank is?
Ik merk steeds vaker dat er "technische problemen" zijn.
In de afgelopen maand heb ik 3 deals al moeten cancelen hierdoor.

Heel apart dit... :(

Beste antwoord (via saido6pac op 12-12-2016 21:05)

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:37

drooger

Falen is ook een kunst.

Verstoringen bij ideal/applicaties/infrastructuur/achterland, wijzigingen die niet zo verlopen als gewenst etc.
Het riedeltje dat je bij alle grote bedrijven tegenkomt, alleen is het door internetbankieren erg zichtbaar voor de klanten.

De enorme complexiteit van een IT-landschap bij een grote bank helpt natuurlijk ook niet mee. ;)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:37

drooger

Falen is ook een kunst.

Verstoringen bij ideal/applicaties/infrastructuur/achterland, wijzigingen die niet zo verlopen als gewenst etc.
Het riedeltje dat je bij alle grote bedrijven tegenkomt, alleen is het door internetbankieren erg zichtbaar voor de klanten.

De enorme complexiteit van een IT-landschap bij een grote bank helpt natuurlijk ook niet mee. ;)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik zou zeggen: bel de Rabobank. Als je deals moet afketsen, dan is het prettig dat je een zakelijk contract afsluit met goede voorwaarden. Voor dit forum zijn deze opmerkingen irrelevant, daarom gaat dit topic dicht.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Dit topic is gesloten.