Ik heb al een tijdje een Abit ZM-6 met daarop een Celly 366 @ 550, en zo'n Dual-Fan cooler van Computernerd (FACMX2B) De snoertjes van de 2 fans zitten samen op zo'n splitterstukje, en dat zit gewoon op de 3-pin aansluiting (CPUFAN1) Deed het een tijdje goed, maar nu is er iets vaags: als je de bak aanzet, gaan bijde fans gewoon draaien, maar na +/- 5 min houd een van de 2 ermee op (is willekeurig welke). Uitzetten, 10min. wachten en weer aanzetten helpt even. De fans zijn allebei goed, ik heb ze met een externe voeding getest, dus ik denk dat er iets mis is met de stroomvoorziening op de mobo o.i.d.
Met maar 1 fan op de connector doet-ie het wel goed. Het zootje met 2 fans heeft het een half jaar perfect gedaan. Heeft iemand hier eerder van gehoord!! plz help
De snoertjes/splitter zijn allemaal origineel Computernerd. de fans: 1 YS-Tech 26cfm, 1 Innovative 26cfm. Abit ZM-6 (bios QU), celeron 366 op 550 2.0v, standaard ATX case met 235w voeding, geen andere casefans o.i.d.
Met maar 1 fan op de connector doet-ie het wel goed. Het zootje met 2 fans heeft het een half jaar perfect gedaan. Heeft iemand hier eerder van gehoord!! plz help
De snoertjes/splitter zijn allemaal origineel Computernerd. de fans: 1 YS-Tech 26cfm, 1 Innovative 26cfm. Abit ZM-6 (bios QU), celeron 366 op 550 2.0v, standaard ATX case met 235w voeding, geen andere casefans o.i.d.