Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sata Power Connector

Pagina: 1
Acties:

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een sata power connector om een paar van te bestellen, specifiek de niet-t variant in een Nederlandse webshop. Op highflow kan ik alleen de T variant vinden en de losse pinnen maar nergens (ook bij andere NL webshops) heb ik de end connector kunnen vinden.

Heeft iemand enig idee of die in nederland te krijgen zijn of zal ik ze toch in het buitenland moeten bestellen?

misschien kan ik er dan wel een paar van deze verbouwen

Reden dat ik hier naar op zoek ben is omdat ik zelf kabels wil gaan sleeven en die T connectors altijd vreselijk onhandig vind bij het bouwen. Dus ik wil zelf een oplossing in elkaar zetten met custom sleeving en wat soldeer. En daarnaast het liefst uit nederland omdat die amerikaanse sites de shipping vaak zo duur hebben dat het de helft van het bedrag vormt, en ze in NL het veel sneller geleverd hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Gelunox op 12-12-2016 13:38 ]

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

kan je wat duidelijker je vraag omschrijven.. wat is jou uitdaging en waarom zoek je een zelfbouw connector ?? plaatje van je uitdaging is wellicht gemakkelijker.

Tja vanalles

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Topicstarter
vso schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:28:
kan je wat duidelijker je vraag omschrijven.. wat is jou uitdaging en waarom zoek je een zelfbouw connector ?? plaatje van je uitdaging is wellicht gemakkelijker.
Heb even kort aangegeven waarom ik die wil en waarom uit nederland :)

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Gelunox schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:35:
[...]

Heb even kort aangegeven waarom ik die wil en waarom uit nederland :)
en niet uit china ?? usa is duur maar china is vaak goedkoper sommige hebben ook EU departments of ze lokaal verstuurd worden ?? weet ik niet

Tja vanalles

• Gelunox

Gelunox

Hardware addicted

Topicstarter
vso schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:41:
[...]

en niet uit china ?? usa is duur maar china is vaak goedkoper sommige hebben ook EU departments of ze lokaal verstuurd worden ?? weet ik niet
china duurt 4 tot 8 weken voor t binnen is.

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Nee niet altijd, en soms betaal je kleine(re) meerprijs .. voor express shipping.

Overgens denk ik dat je voor NL parts meer kwijt (zeg 10 stuks) dan 20 stuks uit china met express shipping en je kan meer foutjes veroorloven met de laatste dan met de lokaal bestelde..

Even goed zoeken op internet vrees ik.

Tja vanalles

Pagina: 1