Weet iemand een site waar een demo gedownnload kan worden of weet iemand wanneer het spel voor de PSX uikomt?
Komt dus op 6 (!!) platforms uit rond de herfst dit jaar. Lijkt me lachen. Ik hoop dat ze hem nog iets 'soepeler' als THPS 2 hebben gemaakt.
Voor de pc komt ie pas in 2002 uit:(
Edit: nu blijkt dat ie weer vroeger uitkomt:)
Edit: nu blijkt dat ie weer vroeger uitkomt:)
Verwijderd
damn ik kan haast niet wachten 
gelukkig komt ie nog wel op de dreamcast uit ...tog ?
ik dacht na tony 1 dat ze echt niets beters konden maken maar 2 was nog beter en 3 wordt nog beter volgens de dingen die ik gelezen/gezien heb
betere levels, veranderd klimaat enzo
meer verkeer enz.
ik dacht na tony 1 dat ze echt niets beters konden maken maar 2 was nog beter en 3 wordt nog beter volgens de dingen die ik gelezen/gezien heb
betere levels, veranderd klimaat enzo
meer verkeer enz.
maar op die site ^^ daaro staat geen demo te downen ... die is er ook niet ? ? zoja .. HEBBUH
ennuh waar ?!?
I don't ride fast, i fly low
hoe bedoel je een oud topic omhoog trappenOp donderdag 27 december 2001 23:19 schreef jelmo het volgende:
maar op die site ^^ daaro staat geen demo te downen ... die is er ook niet ? ? zoja .. HEBBUH![]()
ennuh waar ?!?
sjeez.....
Verwijderd
Nee dusOp zondag 01 juli 2001 21:51 schreef effex het volgende:
damn ik kan haast niet wachten
Als ik de site mag geloven:
PS2, PSX, GBC en GC (4 platforms dus)
Jammer, had zelf ook graag een DC versie gehad (en ja, die trekt dat makkelijk =)
Kheb hem al bijna uit op de ps2, speel meer counterstrike moet ik zeggen, vond hem wel even leuk, had beter kunnen wachten op mgs2.
Pagina: 1