Toon posts:

Laptop Schoonmaken ..... :?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet echt niet waar ik dit bij moet zetten, maar misschien dat de modureeturs het kennuh verplaatsen als het niet goed staat :)

Ik heb dus een laptop
Fujitsu Siemens C6545 Lifebook
Hij is dus metallic met TFT beelscherm

Ik heb het over de buitenkant he ...waar je met je handen op zit en alles....
Weet iemand hoe je die het beste schoon kan maken?? Heb al wel een paar van die allesreinigers geprobeerd, maar die helpen dus voor geen ene meter...
En hij word toch al wel een heel stuk viezer nou :(
Als dit zo door blijft gaan is strax mun hele laptop zwart en dat is niet echt wat ik wil :'(

Misschien hebben jullie ook nog wat tips over het beeldscherm :? :?

Alle hulp is welkom :7

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
voor het beeldscherm kun je het beste gewoone brillendoekjes gebruiken :)

Voor de buitenkant zou ik gewoon een vochtig doekje gebruiken, met miss wat zeep ofzo (geeen schuurmiddel)

succes

cutebrit

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Scherm voorzichtig met zachte doek doen, evt. met een heel klein beetje beeldscherm reiniger oid
Rest zou ik een klein sopje maken met vet oplosser, zoals dreft e.d. en dan je doekje goed uitwringen en het daarmee doen. Beeldscherm reiniger werkt op de rest van je laptop ook goed.

Succes

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Schoonmaken ??? Gewoon een nieuwe uit het schap pakken en deze terugleggen, zou gaat dat bij ons altijd :) Gebruikers krijgen daarom dan ook altijd extreem vieze laptops :)

Maar even serieus, scherm schoonmaken met brillendoekje, iig een zachtedoek, met wc papier gaat ook, als het alleen maar om een beetje stof gaat enzo, vette vingers word namelijk beetje moeilijk met wc papier dan heb je meer aan brillendoekjes dus.

Nou de buitenkant met een beetje vochtige doek, dus niet zijkwatertjenat, want dat werkt niet zo fijn :P En dan voorzichtig schoonmaken waar het vies is. En je TB ook beetje schoonmaken als je toetsen plakken, dat heb ik ook wel is, gewoon ff laptop omkeren al het eten eruit. Dat is ook wel zo fijn :)

Maar gebruik geen sop ofzo, dat is helemaal niet nuttig :)