"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nah..het mooiste wapen is de FAMAS (heeeerlijk geluidje) uit de UT mod Tactical Ops
De gewoonte om ammo te verspillen door voor de volledige overkill te gaan met dat ding heb ik aan dat spel overgehouden
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
voor zware werk maar tegen meer tegenstanders/snel vuren : desert eagle
maar zit niet in alle games
voor sneaky shit : sniper
game zonder shotgun en sniper is geen shooter
neen, ik denk dat ik ook voor de redeemer ga, de verboden vrucht
UT redeemer
En verder; alle soorten sniperrifles die je maar kan krijgen...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
hallo
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bij Duke 3d waren de freezegun en de shrinkray wel erg lachen.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Duke3D engine, met die boeren, ben naam ff kwijt. En in dungeon keeper natuurlijkOp zondag 01 juli 2001 15:09 schreef Acolyte57 het volgende:
Damn! Wat was dat spel ook alweer waar je een wapen had dat je tegenstander in een kip veranderde?
De zeis en vlammenwerper is trouwens ook altijd erg cewl
Redneck RampageOp zondag 01 juli 2001 15:26 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Duke3D engine, met die boeren, ben naam ff kwijt. En in dungeon keeper natuurlijk.
De zeis en vlammenwerper is trouwens ook altijd erg cewl.
de dynamiet staven
de dubbelloops shotgun uit Doom2 das gewoon de meest wrede sequence met gun ooit uit een FPS
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Das niet echt een wapen heOp zondag 01 juli 2001 15:30 schreef Raven_ het volgende:
dreadnought uit planetarion...
Voila, hier is de dreadnought
Juuuiiist, de photon torpedo launcherOp zondag 01 juli 2001 15:35 schreef BaT_leTh het volgende:
En die photon torpedo's schieter uit StarTrek EF
Dat geluid wat dat ding maakt.. pjiiiieeew... prachtig. stip op nummer 1.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Idd en hoe ie dan ook aankomtOp zondag 01 juli 2001 15:35 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Juuuiiist, de photon torpedo launcher
Dat geluid wat dat ding maakt.. pjiiiieeew... prachtig. stip op nummer 1.
en wie kent deze ?
De Cerebral Bore ( wel beetje grof maar ja )
Mjah die ken ik nog wel van turok2 (heb ik op de n64 \:D/ )Op zondag 01 juli 2001 15:45 schreef BaT_leTh het volgende:
[..]
en wie kent deze ?
[afbeelding]
Verder vind ik de q3 lightning gun wel goed
Das geen chaingun, maar een gatling gun. De chaingun hangt onder de Apache.Op zondag 01 juli 2001 15:59 schreef Fl3xx het volgende:
Chaingun uit Wolf3d
Verder waren de ledematen van anderen in Rune altijd wel leuk als wapen
met 1 voedoe pop
GRIN ik hoor ze nog krijzen die krengen
Met 2 die vlammenwerper
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Beesjes daar kan je zo'n lekkere rotzooi me maken als je ze opblaast
Dat waren dynamietstaven met een gevoelssensor, als je er te dicht bij kwam ontploften ze. In sommige levels kon je er zoveel pakken dat je ze overal rond kon strooien.
Een goed tweede was de shotgun uit halflife, zeker in office levels (met smalle gangen) kon je erg vette frags maken.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
en alle wapens uit Heretic (waar je ook vijanden in kippen kon veranderen), vooral de Crossbow
- G11 full auto
- M249 SAW
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
RaD
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
de nine inch nailgun uit quake! (de gewone en die 3-loops, ben de naam ff kwijt)
wat een gigantisch wreed en origineel wapen is dat.
This too shall pass
Verwijderd
en mijn zelfgeprogde clustermine schieter in QII dat was nog eens vet zeg (ja van de tutorial op qdevels, maar wel vet
Verwijderd
super nailgun?Op zondag 01 juli 2001 23:45 schreef sharkyOnline het volgende:
allemaal fout
de nine inch nailgun uit quake! (de gewone en die 3-loops, ben de naam ff kwijt)
Verwijderd
Redneck rampage (roelt) ja en de Chicken crossbow is ook kewlOp zondag 01 juli 2001 15:09 schreef Acolyte57 het volgende:
Damn! Wat was dat spel ook alweer waar je een wapen had dat je tegenstander in een kip veranderde?
Verwijderd
zijn dat die rode kleine K*T beestjes (oposing Force)Op zondag 01 juli 2001 15:49 schreef minipolopikoler het volgende:
De snarks uit halflife.
vind die krengen die aan het plafont hangen ook cool....ken je ook als wapen krijgen
Verwijderd
das de super nailgun...Op zondag 01 juli 2001 23:45 schreef sharkyOnline het volgende:
allemaal fout
je hebt dan ook nog de dubbel loops (gewone nailgun)...die vind ik dan origineler....
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
En daarme doel ik vooral op de mogelijkheid van rocket jumps en zo
Ik vindt de wapens van southpark ook wel k3wl. Vooral de sniperchicken en terrance en phillip
Verwijderd
southpark??Op maandag 02 juli 2001 15:31 schreef semsite het volgende:
Rocket launcher. Ruled gewoon.
En daarme doel ik vooral op de mogelijkheid van rocket jumps en zo
Ik vindt de wapens van southpark ook wel k3wl. Vooral de sniperchicken en terrance en phillip
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
en dat wapen in perfect dark waarme je door muren heen kan knallen enzo
Verwijderd
jep tis alleen jammer dat turok (1 & 2) een verschrikkelijke gameplay hebbenOp maandag 02 juli 2001 15:54 schreef effex het volgende:
en wat dachten van dat wapen in turok (n64), celeberal bore ofzo, waarme je iemand hersens op kan blazen
en dat wapen in perfect dark waarme je door muren heen kan knallen enzo
Elite Force
dikzak
Niet op voorraad.
Heretic met die eggs (of ovums ofsow)Op zondag 01 juli 2001 15:09 schreef Acolyte57 het volgende:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
De Farsight! Ik vond het idee beter dan dat het ook echt goed in de praktijk werkte.en dat wapen in perfect dark waarme je door muren heen kan knallen enzo
Mijn lievelings wapen is ook uit Perfect Dark, de Crossbow met pijlen op instant kill. Als iedereen deze instellingen heeft is het zo super spannend, echt heerlijk gewoon!
Verwijderd
JA!!Op zondag 01 juli 2001 15:45 schreef BaT_leTh het volgende:
[..]
en wie kent deze ?
Verder vinnik shotgun's (vooral de XM-104 uit C-S, de Handcannon uit Action-Half-Life en de SuperShotgun uit QII) en chainguns vet relaxed.
Verwijderd
jah jah. dat is ook een fps. Met de meest mafste wapensOp maandag 02 juli 2001 15:36 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
southpark??
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
This too shall pass
(maar dan wel met shock combo's anders issie slecht)
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
HereticOp zondag 01 juli 2001 15:09 schreef Acolyte57 het volgende:
Dat ding is net zo sterk als ie klinkt. En ik kan je zeggen: dat ding is een reden om dikke speakers bij je pc te zetten
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Verder de Gauss Gun @ HL vet dingetje omdat je d'r zoveel mee kan (rocketjump, opladen, bursten etc..en door muren knallen natuurlijk..)
Dan de vuist in doom icm de "bezerker" ..altidj leuk die ventjes tot moes meppen..
En last, but not least, de zwaarden in Shaddow Warrior *no one messes with loo wang* ..
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
dual enforcer!Op zaterdag 07 juli 2001 22:42 schreef -SpiNeRgY- het volgende:
Enforcer en Sniper uit UT
This too shall pass
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
(dat is een afgezaagde dubbelloops shotgun, die iemand 10 meter 8eruit knalt als je hem van dichtbij raakt en met 2 lopen tegelijk knalt
Verwijderd
Holy crap !Op zondag 01 juli 2001 12:22 schreef Lampie het volgende:
Redeemer natuurlijk.......
Nah..het mooiste wapen is de FAMAS (heeeerlijk geluidje) uit de UT mod Tactical Ops
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Beste wapen natuurlijk, behalve dan dat je het binnen 10 frags spuug zat bent
Maar ik kies liever voor een combinatie van wapens. Een raketje voor iemand z'n voeten gevolgt door een finishing shot van een shotgun.
kan niet kiezen elke situatie heb ik bijna een andere favo wapen
<edit>tiepvaut</edit>
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200