Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyoung
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:40
Mijn vraag
Een aantal dagen geleden liep ik over Schiphol en daar stond een demo / stand van Beats. Het meisje dat daar werkte had naar mijn idee niet veel kennis van de producten, maar toch werd ik getriggerd door de Beats Studio Wireless.

Waarom had het meisje naar mijn idee geen kennis van het product? Volgens haar zat de W1 chip in de Studio verwerkt. Onmogelijk.

Wat mij wel interesseerde is dat - volgens haar - de Studio onlangs een update heeft gekregen. Hij is Wireless en laad een stuk sneller op dan voorheen... Maar.. Was de Studio er dan al wireless? En hoe werkt dat snelle opladen dan?

Ik ben op Facebook rond gaan vragen bij Bax en Coolblue en ook het iCenter hier in Leeuwarden binnengestapt, maar krijg weinig bevredigende antwoorden. Op mijn vraag of er een (oplaadbare) accu inzit of batterijen (zoals op internet te vinden is) kan ik geen antwoord krijgen.

Mijn vraag is dan ook
- Is de Studio Wireless er al lang? Zo ja; is die recentelijk geupdatet?
- Wat is het verschil tussen de diverse Wiresless's die ik zie? Ik zie ze van +- 300 tot +- 379
- Wat houdt het opladen in? Als er batterijen inzitten, kan ik die ook gewoon vervangen, toch? Of is het opladen voor de Beats' geluid terwijl de batterijen voor het NC zijn?

Ik heb diverse blogs gezien dat er juist géén update kwam. Alles lijkt elkaar dus wat tegen te spreken..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://9to5mac.com/2016/...dio-wireless-update-2016/

p.s. ik weet dat er koptelefoons op de markt zijn die ongetwijfeld beter zijn voor hetzelfde geld, maar ik ben gewoon gevallen voor de marketing van Beats. Ik zit dan ook niet te wachten op reacties met andere koptelefoons, maar puur een antwoord op mijn vraag :)

SkyTeam Platinum member via American Express

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-07 23:26
Volgens de pricewatch: Beats Studio Wireless mat (Zwart) is hij op de markt sinds februari 2014, als een product een update heeft gehad laat de fabrikant dat over het algemeen luid en duidelijk merken.

Het verschil in prijs is zelfs nog groter tussen diverse winkels, is verder geen verschil behalve mischien het kleurtje. Waarom sommige winkels 50% duurder zijn als anderen... ze willen kennelijk niks verkopen.

Het is een Bluetooth koptelefoon, er zit een accu in die zo te zien via een speciaal usb verloopje opgeladen kan worden.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
De W1 chip zit alleen in deze Beats koptelefoon verwerkt: Beats Solo3

De Studio's hebben een ingebouwde accu. Als de accu leeg is, kan je hem volgens mij niet meer gebruiken. Daarnaast is deze al een tijdje op de markt. Een update zal wellicht snel komen met de W1 chip.

In deze prijsklasse zou ik toch eerder naar de Sony MDR-1000x kijken, maar goed dat is mijn mening :D

[ Voor 4% gewijzigd door MysticX op 13-12-2016 02:42 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik dacht dat zo'n beetje overal de consensus was dat Beats-koptelefoons veel te duur zijn voor wat ze aan kwaliteit bieden? Is dat de laatste tijd veranderd? :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor aankoopadvies hebben we Consumentenelektronica Aankoopadvies; ik verplaats je topic die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyoung
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:40
MewBie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 01:31:
Volgens de pricewatch: Beats Studio Wireless mat (Zwart) is hij op de markt sinds februari 2014, als een product een update heeft gehad laat de fabrikant dat over het algemeen luid en duidelijk merken.
Toch zie ik op sommige plaatsen een Studio Wireless 2.0
pricewatch: Beats Studio Wireless 2.0 (Grijs)

Die lijkt iets minder lang op de markt, maar bevestigd inderdaad nog steeds niet dat er een of andere update geweest zou zijn..
RWK__ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 02:41:
In deze prijsklasse zou ik toch eerder naar de Sony MDR-1000x kijken, maar goed dat is mijn mening
Dat zie ik inderdaad op veel plekken terugkomen, maar op de een of andere manier heb ik meer gevoel bij de Beats. Vind 'm simpelweg mooier..

SkyTeam Platinum member via American Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-07 22:25
Wellicht dat Apple Beats pagina je verder kan helpen, daar staan de beschikbare versies.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Pagina: 1