Super Nintendo + Mario Kart = eeuwig....

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Een aantal jaren geleden heb ik een grote fout gemaakt door mijn Super Nintendo te verkopen.

Nu ben ik al een hele tijd op zoek naar een Super Nintendo met 2 controllers en (alleen) Mario Kart omdat ik daar m'n vingers helemaal kort op heb gespeeld met vrienden.

Waar kan ik die dingen nog vinden? Ik heb de search gebruikt maar daar kon ik niet echt iets vinden en iBazar en Marktplaats schijnt ook niet echt te werken. Iemand is me te snel af of er wordt niet gereageerd.

:'( I WANT MY MARIOKART! :'(

ps: (ja ik heb de N64 ook gehad maar de SNES is IMHO veel leuker).

Weet iemand waar ik die dingen kan kopen? Of heb jij er een en wil je mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan altijd nog een emulator downen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54
Dat wil ik ook wel weten, dat spel heb ik verrot gehuurd bij de videotheek, echt nooit gekocht. Zag em laatst nog voor fl 129,- en dat vond ik iets teveel van het goeie. Maar die game is echt super!

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Die heb ik al maar ik mis gewoon het hangen voor de TV met 2 of 3 maten... Op de pc is het gewoon helemaal niets.

Soms dan draai ik 'm even gewoon omdat ik in m'n eentje wat wil klooien maar daar blijft 't bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Iedereen begaat een fout als hij/zij zijn/haar SNES verkoopt!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een GBA en dan rond Augustus kun je Mario Kart: Super Circuit kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Nu ik erover nadenk is Mario Kart op de snes een van de betere spellen geweest. Je kon het gewoon blijven spelen.

Je had ook best veel banen, 8 luitjes die je kon kiezen en verkleind spelen was helemaal een uitdaging....

Good memories en inderdaad is het voor de buis hangen met je maten terwijl je een beetje zit te computeren iets dat ik ook wel mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die super mario circuits waren toch echt mega fun, mijn SNES verkopen doe ik ook zeker niet (ook al ligt hij te verstoffen en heb ik niet zulke vette games), en ik denk niet dat Mario kart Advance beter gaat worden als SMK (zie SMK vs SMK64)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 15:58 schreef TAG_Speedy het volgende:
Die super mario circuits waren toch echt mega fun, mijn SNES verkopen doe ik ook zeker niet (ook al ligt hij te verstoffen en heb ik niet zulke vette games), en ik denk niet dat Mario kart Advance beter gaat worden als SMK (zie SMK vs SMK64)
Helemaal mee eens ja. MK64 is leuk maar legt 't helemaal af tegen SMK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
Toink; zoiets krijg je nooit meer helemaal perfect terug. Het is nu toch echt wel heel anders dan toen....!!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Dat weet ik niet. Eerst maar eens die SNES kopen en dan zien we wel weer verder. Dat is op zich al moeilijk genoeg. Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Zucht* SNES... mario world, mario kart, super metroid, chrono trigger, secret of mana, donkey kong country... waarom heb ik hem verkocht? WAAROM?! :'(

emulators zuigen, tv-scherm roelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden m`n nintendo 8-bit verkocht, STOM STOM STOM!!!

Nintendo RULEZ!!!!!

maar ze zijn nu eigenlijk te duur, ik wil weer zo`n ding voor 5 tientjes ergens kopen, snes of nes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
geen gek op ibazar die hem (ook >:) ) verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Computergaming zat IMHO op z'n hoogtepunt op de SNES. Niet van die 3D-crap zoals nu, maar solid 2D-gameplay. :7

Vergat ik ook nog FF 3/4/5 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op zondag 01 juli 2001 20:54 schreef tva_goku het volgende:
maar ze zijn nu eigenlijk te duur, ik wil weer zo`n ding voor 5 tientjes ergens kopen, snes of nes :'(
Je mag mijn NES wel kopen, 5 tientjes, MET 5 spellen. Als je hem wil. Mijn ICQ staat hier ->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Laatst online: 21-05 09:45
Op zondag 01 juli 2001 20:57 schreef jdvanwijk het volgende:
Computergaming zat IMHO op z'n hoogtepunt op de SNES. Niet van die 3D-crap zoals nu, maar solid 2D-gameplay. :7
Agreed! Het verbaast me hoeveel mensen zo denken. Je zou bijna denken dat iedereen die periode het hoogtepunt vond.

Ik het vroeger ook meer het gevoel dat iedereen aan het gamen was en dat "gameland" the place to be was :)

Tegenwoordig lijkt het allemaal zo doods en zit iedereen op internet ipv gezellig met een aantal vrienden achter te buis te raggen (en weer komen mooie beelden boven van logeerpartijen waarbij de hele nacht "gesnessed" werd :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ja, toen huurde ik heel videoland plat aan SNES games :) mega veel uren op mijn SNES gespeeld, was ook de koning te rijk met dat ding, rest had een NES of een C64 :+

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snik...ik heb dezelfde fout begaan.
Mortal Kombat 2
Street Fighter 2
Donkey Kong Country
Super Mario Kart
Super Mario World
Super R-Type
StarWing
Super Mario Allstars.......allemaal weg..sniksniksnik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja over tien jaar zitten we weer: Ach tien jaar geleden toen zaten we met z'n allen nachten lang te GoTten dat was pas gaaf, ja die tijd is over, en dan twintig jaar geleden met de Nes, zo heette dat antieke ding, wel ontzettend gaaf!!! Speelde ik altijd bij m'n neven!

En zo kun je eeuwig door blijven gaan, ja je wordt dus oud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus echt super veel plezier aan mijn SNES beleeft. Daar kan echt geen PC spel tegenop.
En wat gameplay betreft: 2D roelz! Mario 2D vind ik veel leuker dan 3D. 3D ziet er wel leuk uit maar daar is ook alles mee gezegt.

Mariokart heb ik echt super vaak gespeeld. Het blijft gewoon een vet spel hoevaak je het ook speelt.
Mijn time trial record op de Rainbow Road:
1'32"89 :7

Iemand interesse: SNES, 3 gamepads, mariokart, scoop (bazooka gun), 10-tal spellen.
1000 piek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

<-- (Super) Mario Kart roelt :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:16
Op zondag 01 juli 2001 22:21 schreef Demolition-Man het volgende:
snik...ik heb dezelfde fout begaan.
Mortal Kombat 2
Street Fighter 2
Donkey Kong Country
Super Mario Kart
Super Mario World
Super R-Type
StarWing
Super Mario Allstars.......allemaal weg..sniksniksnik :'(
same here
mk2, supermario world, dkc, starwing
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Ik heb net m'n NES + Mario/Duckhunt de container gesodemieterd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
NOSTALGIE!!!
Mario Kart voor de SNES, 4 jaar lang veeeeel gespeeld! Mario Kart 64 is wat minder, ik kan niet meer lekker iedereen opzij beuken met donkey kong en er zitten geen moelijke banen meer bij. Want remember rainbow road op de snes versie? die was best pittig als je hem goed wilde rijden :)
Bovendien heb ik een gruwelijke hekel aan die ingebouwde handicap van de cpu in de n64 versie, je powerups zijn soms echt waardeloos en dan vooral de paddestoelen...Goh Luigi je rijdt nog steeds naast me? Leuk joh :?
Zo kan ik nog wel even doorgaan he, maar dat doe ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hehe, ik heb mijn gameboy, nes, snes nog liggen. Na de snes ben ik met consoles gekapt wegens geldgebrek :D , maar binnenkort haal ik wel een PS2/Gamecube.
Snes was idd wel wreed, ongelofelijk veel goeie rpg's, mariokart was idd ook erg cool, jammer dat ik nooit de moeilijkste cup had gehaald met goud, de laatste race verneukte ik het altijd ;) .

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 01-10 15:05
Super nintendo is inderdaad vet :) Heb amerikaanse SNES en N64 op me kamer

allebei mario kart erop :):) En tis echt vet met vrienden op me 27" tv'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Laatst online: 03-10 12:43

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Mijn favoriete SNES games of alltime:

1) Super Mariokart (DOH!!) }:O
2) Rock n Roll Racing (Let the carnage begin!)
3) Zombies ate my neighbours (kent iemand em?)
4) Mortal Kombat (Round One...FIGHT!)
5) Eric Cantona Superstriker (met man of 6 hele zaterdag competitie tegen elkaar doen totdat je met lamme handen neervalt rulez) 8-)

Over Super Mario Kart: Ghost Valley 1 kan ik DROMEN...echt niet normaal. En al je met een hele groep bent, dan is Battle Mode competitie gaaf! :9

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kent iemand Street Racer voor de SNES nog? Was geeneens een echt goed spel maar ik heb echt honderden (letterlijk) potjes vd rumble mode achter elkaar gespeeld samen met een vriend, totdat de SNES te heet werd (waarschijnlijk) en vastliep, dat was cool 8-)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 02-10 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

Battle Mode regeerde, heb een keer op een avond bijna 200 potjes achter elkaar zitten spelen.

Speelde tegen een vriend en de regel was dat je met 2 potjes verschil moest winnen. Na 5 uur was het dan eindelijk zover, lamme klauwen en bolle ogen maar wel gewonnen :)

Rooie shells roelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mariokart op de snes? Goh.. dat brengt me terug. Ik weet niet in wat voor jaar'et was, maar vroeger deed ik mee aan de "nationale kampioenschappen computeren" in het land van ooit. Moesten we star wing voor snes, super mario bros 3 voor nes en mario kart voor snes spelen. Ik stond nog in de plaatselijke krant daardoor. Ben helaas maar 29ste geworden... maar dan wel mooi van heel nederlands... *D
Ik had nog zo'n oorkonde gekregen van nintendo dat ik "proof of power" had of whatever... ff kijken of ik die nog kan vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mariokart ruled zwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

kheb tot 3x toe me snes verkocht ivm geld gebrek enso :) nu heb ik er weer 1tje staan \o/ alleen moet mario kart nog ergens zien te ritselen.. maar starwing ruled toch ook wel erg hard :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Ik heb mijn Snes ook nog ergens in de kast liggen. Misschien dat ik hem binnenkort weer eens aan mijn tv hang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Starwing vond ik zwaar kl*te. Daar had je tijd bij. Toen de hele SNES collectie de deur uitging bij Videoland heb ik nog ff snel StarFox kunnen kopen + converter voor een gele. = geen geld :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario Kart schopt zwaar kont maar er gaat toch nix boven een potje duckhunten met zn allen op een ouwe NES als je bezopen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op maandag 02 juli 2001 11:04 schreef DeepFreezer het volgende:
Super Mario Kart schopt zwaar kont maar er gaat toch nix boven een potje duckhunten met zn allen op een ouwe NES als je bezopen bent :)
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Misschien eens een leuk idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben ook nog op zoek naar een NES/Snes...iemand die er eentje voor een leuk prijsje weg zou willen doen? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Mario Kart was idd wel leuk op de snes! Em dan natuurlijk ook Zelda 3 niet vergeten! Dat roeleert ook!

Alleen vind ik het jammer dat de controllers niet al te lang mee gingen. Net als die van de N64! (alledrie bijna verseten!).

Het mooiste vond ik nog wel dat onze SNES een aanslag van onze hond heeft overleefd! (overheen gezeikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag de SNES laatst nog te koop in 1 of andere winkel, weet alleen niet meer welke. Was nog vrij duur maar niet onbetaalbaar. Zal es voor je zoeken. Ook hadden ze daar nog wat spellen.

Snes en nesjes worden btw nog steeds gemaakt en verkocht door Nintendo, vooral in Japan, er is echt weer een opleving in de oude shit.

Gelukkig heb ik mijn snesje(+mariokart) nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb mariokart nooit op de SNES gespeeld. Speel het wel wekelijks met vrienden op de N64. Wat een wereldspel zeg! Battle blijft ook gewoon leuk. Meestal zo'n 30-40 potjes op een avond. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zondag 01 juli 2001 22:53 schreef LoneGunman het volgende:
Branden zult gij! ZONDAAR!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Laatst online: 25-08 15:39
Ook een leuke en zeer verslavende simpele game is NBA jam. Nooit van mijn leven heb ik een spelletje zo lang gespeeld, en ik doe het nu nog met behulp van emulators, het is niet hetzelfde maar dat spel is zo geweldig dat ik toch blijf genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 26-09 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik speelde vroeger (4 a 5 jaar geleden) ook altijd mario kart op de snes !!! ooh wat was da VETT !!!

nu kan ik het nog bij een vriend van me spelen voor fun...is echt lache da spel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heheheheehh >:)

Ik heb een supernes in aanbieding :)
200,-
Helaas heb ik geen mariokart :) wel nog allstar, alladin en nog wat spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Nostalgie inderdaad ja !

Zo baal ik bijvoorbeeld nog steeds dat ik mijn oude ATARI kwijt ben..

maar goed.. ik heb hier nog wel een Snes en NES staan hoor :) alleen geen super mario kart...

Maar als iemand hem, heeft .. gaan we dan matchen ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Ja de Mario Kart op de Super nintendo vind ik gewoon het beste racespel wat er ooit gemaakt is kwa Speelbaarheid.
En wat dachten jullie van international superstar soccer toen die voor het eerst uitkwam heb ik echt helemaal kapotgespeeld.
In die tijd was het echt ook veel leuker (of is dit nou echt nostalgie??) Logeerpartijen zodat je nog langer met elkaar kon snessen.
Ja kijk met weemoed terug naar die tijd. :9~

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Woohoo....heb net een supernintendo op de kop weten te tikken voor 125 piek met een aantal spellen, waaronder mario kart....i never played the game.....en ik hoor echt IEDEREEN om me heen over dat spel....eindelijk m'n kans om het een keer te spelen *D .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 26-09 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 02 juli 2001 22:08 schreef Walkman het volgende:
Woohoo....heb net een supernintendo op de kop weten te tikken voor 125 piek met een aantal spellen, waaronder mario kart....i never played the game.....en ik hoor echt IEDEREEN om me heen over dat spel....eindelijk m'n kans om het een keer te spelen *D .......
het zal je misschien tegenvallen
maar ik vind het zo gaaf omdat het me doet trugdenken aan die ouwe tijd :) ooh dat was gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik haal 'm woensdag of donderdag.....ben gewoon wel benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 22:44 schreef D³ het volgende:
<-- (Super) Mario Kart roelt :)
YOU THA MAN!!!!

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:38
yes, ik heb net ff zon emulator gehaald en eens wat roms gedownload (castlevania, rock & roll racing, m kart) ....vet, maar tis toch echt leuker met een echte console...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op maandag 02 juli 2001 22:53 schreef Toink het volgende:

YOU THA MAN!!!!

8-)
8-) 8-) 8-)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja.. wat kunnen we zeggen.. het is gewoon redelijk dom om een console te verkopen.. je legt er EN geld bij neer.. EN je komt er jaren later achter dat je de grootste fout van je leven hebt begaan..

weet je hoe cool het is om over 10/15 jaar.. je SNES op zolder terug te vinden.. en dan (misschien heb je kinderen) aan je kinderen te laten zien hoe het vroeger zoveel beter was :)

oude atari's / philips consoles zijn ook superstoer nu..

maar ja.. =)

* yamAUchi pets his SNES

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 05:04 schreef yamAUchi het volgende:
ja.. wat kunnen we zeggen.. het is gewoon redelijk dom om een console te verkopen.. je legt er EN geld bij neer.. EN je komt er jaren later achter dat je de grootste fout van je leven hebt begaan..

weet je hoe cool het is om over 10/15 jaar.. je SNES op zolder terug te vinden.. en dan (misschien heb je kinderen) aan je kinderen te laten zien hoe het vroeger zoveel beter was :)

oude atari's / philips consoles zijn ook superstoer nu..

maar ja.. =)

* yamAUchi pets his SNES
Op de basisschool nog achter een Philips MSX gezeten ( 1e klas )... was echt vetjes...

Ennum... ik vindt het jammer dat pa de Commodore-64 weg heeft gedaan.. echt coole spellen daarop.. en er zijn echt VEEL spellen gemaakt voor die computer!
Hehehe.. speelde vroeger veel Spyhunter en Donald Duck op dat ding.

En gelukkig hebben we hier nog de SNES! :)

p.s. kan iemand mij vertellen wat voor aansluiting het is die aan de onderkant van de SNES zit?

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Uiteindelijk de persoon die 'm verkocht nog bereid gevonden om gisteravond (heel laat) aanwezig te zij, dus zo rond een uurtje of 1 heb ik 'm even aangesloten..... eerst deed ie het niet (kreeg geen stroom) van alles geprobeerd, dus ik wou naar bed gaan en probeerde het nog 1 keer en hij werkte!!

Zaten best wel classic spellen bij :
Mariokart
Super Mario Allstars
Yoshi's island
Starfox (heet toch zo??)
en nog iets met Merlin's adventure ofzo

Even een half uurtje zitten spelen en ik kan me voorstellen dat mario leuk is met z'n tweeen......heb nog niet veel gespeeld, but i think i'll like it.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nog wel, maar nergens een game te bekennen :( Ik leende zoveel uit en leende zelf ook zoveel van anderen dat alle spellen op den duur mysterieus verdwenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 03 juli 2001 05:30 schreef vinnie_van_wham het volgende:

p.s. kan iemand mij vertellen wat voor aansluiting het is die aan de onderkant van de SNES zit?
Die aansluiting was bedoeld voor een CD-ROM unit die onder de SNES kon. Zou samen met Sony worden ontwikkeld. Onderhandelingen gingen de fout in, SNES kreeg geen CD-ROM en Sony ontwikkelde het idee door tot de PlayStation.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whooaaaaa mario kart roelt!! time trial ghost valley ergens in de 1:09 als ik me goed herinner :) man dat heeft me een tijd gekost dat spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
VVreed!!!! Ik heb net een SNES gekocht met een bak spellen en Super Mario Kart zit erbij!!!!

WAAAAAAAAAAAH :) :) :) :) :) *D *D *D *D :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Gefeliciteerd!!!!! Nou nog een copybox en je bent weer een paar mannden zoet :):):):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Oh trouwens voor de liefhebbers: Ik heb NOG iemand die 'm aan mij wilde verkopen maar dat ging niet door omdat ik deze nu heb. Hij heeft er ook een paar spellen bij (MET MarioKart) 2 controllers en verder is ie compleet. Stuur me ff een berichtje als je geinteresseerd bent. (NIET mailen want dan komt 't bij Fontys terecht en daar kijk ik NOOIT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 14:07 schreef Nehnee het volgende:
Whooaaaaa mario kart roelt!! time trial ghost valley ergens in de 1:09 als ik me goed herinner :) man dat heeft me een tijd gekost dat spel ;)
1:07 met bowser *D Toch maar een snes op te kop tikken samen met een megadrive. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SNES roelt inderdaad, heb hem gelukkig nog.

Mariokart is zeker cool, battle mode is een van de meest verslavende dingen ooit. Alleen Soul calibur op de dreamcast heeft me meer aan de console gehouden....maar die verveelde op een gegeven moment en MK blijft leuk.

Megadrive is ook cool, sonic, altered beast en alien storm 3, kwijl.....die moet ik ook weer ff ergens op de kop tikken.

1.08"16 op ghost valley 1 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah memmories :D
Mario kart met de rainbow race :P
Killer instinct en MK2 :9~
Mario world was ook zeer bruut :)

Damn heb m net vorig jaar weg gedaan :(

Megadrive ook goede herinneringen aan :9
Sonic 1 t/m 3, + sonic & knuckels echt helemaal kapot gespeeld :)
Bubsby was ook altijd leuk :)
Ff denken, comander nog iets met een blauwe en een rode generaal dat was echt bruut 8-)

the good old days :) mastersystem was ook wel 8-)
Imho was idd toendertijd t hoogtepunt van spellen, nooit zoveel plezier van een spel gehad als toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 14:19 schreef Rtukkers het volgende:
Het mooiste vond ik nog wel dat onze SNES een aanslag van onze hond heeft overleefd! (overheen gezeikt).
ghehe lol, mijn cavia (die helaas al wijlen is) heeft van de twee controllers die ik heb zowel de start als de select-button afgeknaagd! :D

Maria Kart: ik speel het nog steeds met m'n zusje. Niet meer met vrienden, die vinden er geen lol meer aan en spelen alleen maar Quake. Maar die snappen de lol aan Mario Kart gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nooit een snes gehad, wel bij een vriend nachtenlang Donky Kong Country, Mariokart, Streetracer en loony tunes basketball (toch??) zitten spelen..omfg wat was dat verslafend... owjah.. met mario allstars de battle mode was ook dik gaaf :)

Ach speel nu met emulator nog welles bomberman omdat ik geen leuke pc versie heb .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 02-10 20:20
Op zondag 01 juli 2001 22:53 schreef LoneGunman het volgende:
hiero ook :( :( :( :( !!!

NES + MARIO = EEUWEN FUN !!!

heb n's 13 x achter elkaar uitgespeeld, was bijna bij de 14e keer, wat gebeurd er? blijft'm'n nes haken :( maarja, nes blijft gewoon roeleren !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 02-10 20:20
ik had 2 NESSEN....
1tje verkocht voor fl. 50,-
de andere, weet ik niet, ff aan m'n ouders vragen. oja weet het al, ingeruild, en daarvoor een SEGA gekocht, die SEGA spellen verkocht aan de spellen boer, sega aan iemand gegeven (die klootzak verkocht hem meteen, waren buitenlanders die net in NL kwamen, denk je aardig te zijn, NOT :( :r )
en toen kofcht ik de PlayStation die ik na 3 maanden verkochtte voor 300,- met 5 spellen, 2 controllers, memorycard etc!

:D en nu heb ik MIJN PC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit een SNES gehad, wel een MegaDrive. Maar goed, ik heb Chrono Trigger tot diep in de nacht gespeeld op emu, en dammit ik wou dat ik toenertijd gekozen had voor een SNES ipv MegaDrive (alhoewel...). Ach ja, vroeger was alles beter...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
Ik vind Megadrive nog steeds vetter dan SNES;

Shinobi III
Sonic series
Virtua racing :P
en...:

TOEJAM & EARL II!!!

binnenkort komt T&E III uit.. man.. dat wordt echt wel cool B-)..

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Kijk nou eens, een echte MegaDrive die-hard fan. Die zie je niet veel meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Op dinsdag 10 juli 2001 20:02 schreef Symphony-X het volgende:
Ik vind Megadrive nog steeds vetter dan SNES;

Shinobi III
Sonic series
Virtua racing :P
en...:

TOEJAM & EARL II!!!

binnenkort komt T&E III uit.. man.. dat wordt echt wel cool B-)..
Ik heb ze lekker allebei gehad 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
Op dinsdag 10 juli 2001 22:29 schreef GolbeZeromus het volgende:
Kijk nou eens, een echte MegaDrive die-hard fan. Die zie je niet veel meer volgens mij.
8-)

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 10 juli 2001 22:29 schreef GolbeZeromus het volgende:
LOL :+

Heb zelf toen ik de overstap wilde maken van mn NES naar 16bit (10 jaar terug?) ook heeeeel lang getwijfeld, SNES of MegaDrive. Veel vergeleken, plaatjes kijken, tijdschriften gekocht, je ken het wel. Uiteindelijk toch maar voor de SNES gekozen. En daar ben ik heel blij om :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geen zin om dit hele topic te lezen en misschien is de tip al eens genoemd: kijk eens op EBay (moet je je wel voor registreren). Ik zocht daar op super nintendo pal ('t is een internationale site en we draaien hier natuurlijk pal) en ik zie 'r zo een paar staan. Moet je ze wel laten overkomen uit bv Australie of Engeland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb die SNES gekocht omdat ik ergens anders Mariokart had gezien. Het enige spel dat ik na een maand nog speelde, broertjes hebben rulez :P
Helaas ook verkocht en een N64 gekocht :( :'(
SMK64 zuigt! Ze hebben opeens "catch-up" toegevoegd ofzo, dus i heel de lol er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mijn SNES met Mario kart, Lufia, enz enz.

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

hehe heb zowel snes als genesis gehad :)
(nou ja ik een snen, broertje sega. als wij het ooit ergens overeens worden bevriest de hel)

op de sega was sonic gewoon gaaf, en mortal kombat had bloed !!!!!

snes mk had ik ook, maar mk zonder bloed telt niet.... :(
maar simcity, mario, ultra streetfighter 2 super de alpha, zelda, mechcommander (oid), mariokart ..... ooooooh what a games.

kent iemand trouwens shadowrun voor de snes ?
een van de beste rpg's ooit gemaakt !!

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Shadowrun is wel cool. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

heb snes plus mario kart gekocht op ibazar, staan er meerdere te koop, gewoon elke week kijken.

Laten we lekker link gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
ff Kijken of mijn neef z'n SNES voor een geeltje wegdoet :+

Ik zit nu steeds Mario Kart 64 op m'n PC te spelen, maar dat gaat ook vervelen...op een TV is veel leuker en de originele Super Mario Kart is helemaal te gek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik blij dat ik me NES SNES en N64 nog heb *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op woensdag 25 juli 2001 18:42 schreef NM het volgende:
ben ik blij dat ik me NES SNES en N64 nog heb *D
Me too!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik wil eigenlijk nog de Cartridge van Final Fantasy II.
die heb ik helemaal lam gespeeld maar nooit gehad :(
ik heb nog wel mn Cartridge van Final Fantasy III.
inmiddels heb ik wel Final Fantasy IV voor de PSX maar het is toch niet dezelfde nostalgie als de SNES versie:)

Als iemand em heb, ik wil em PRETTY PLEASE kopen >:)*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario 3 op de NES was ook altijd dikke fun
MK2 op SNES/MegaDrive [je kon wel degelijk met bloed aan op de snes spelen, weet alleen de cheatcode niet meer :/ en daarnaast hoorde je op de snes tenminste die namen opgenoemd worden 'Sub-Zero - Reptile - Lui Kang' omg ownage, zouden daar nog wav'jes van te krijgen zijn ergens?] :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 03-10 22:03

BrZ

Mario Kart roeleert zwaar!

Ben net door JvS uitgedaagd om tegen hem te racen, gaan we vrijdag dus doen :D

Ben benieuwd of ik het nog kan... al een tijdje niet gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er nog iemand een snes kopen? Ik verkoop er nog een. Met de spelletjes Donkey kong,goof troop en street fighter. Dus geen mario kart helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag nog een snes liggen bij E-plaza in Rotterdam voor 50 piekies in een mandje/prullenbak met wat games erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 10:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 01 juli 2001 22:54 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
NOSTALGIE!!!
Mario Kart voor de SNES, 4 jaar lang veeeeel gespeeld! Mario Kart 64 is wat minder, ik kan niet meer lekker iedereen opzij beuken met donkey kong en er zitten geen moelijke banen meer bij. Want remember rainbow road op de snes versie? die was best pittig als je hem goed wilde rijden :)
Bovendien heb ik een gruwelijke hekel aan die ingebouwde handicap van de cpu in de n64 versie, je powerups zijn soms echt waardeloos en dan vooral de paddestoelen...Goh Luigi je rijdt nog steeds naast me? Leuk joh :?
Zo kan ik nog wel even doorgaan he, maar dat doe ik niet :)
* JvS pinkt een traantje weg ;( :)

Dit had door mij geschreven kunnen zijn. SMK heb ik EEUWEN en EEUWEN gespeeld. op je 13-15 elke vrijdagavond en zondag met m'n beste vriend supermariokarten. Ik heb denk ik nog nooit een spel zoveel gespeeld.

En er is IMHO nog nooit zo'n teleurstellende opvolger van een spel gekomen. Zoals hierboven beschreven, rij je gruwelijk hard: Luigi, jij nog steeds naast me? :?. :r

Ik had 'm nooit verkocht, maar het geluid was stuk :'(. Gelukkig heb ik een half jaar oid geleden een andere gekocht voor 50 piek. *D toen weer ff een maand heftig gespeeld (time trail mario circuit1) en sindsdien niet meer. BrZ schijnt het dus ook te kunnen, we shall see. >:)

Ik heb 'm dus een half jaar geleden gekocht :).
[topic=87184]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 03-10 22:03

BrZ

Op vrijdag 27 juli 2001 12:52 schreef JvS het volgende:
BrZ schijnt het dus ook te kunnen, we shall see. >:)
Mmmmmkay, dat viel dus ff vet tegen... was vet ingemaakt :)

Ging niet echt lekker bij mij...

Maar ik ga druk op zoek naar mijn eigen mariokart.. heb ik uitgeleend ofzo :(

En dan ga ik je inmaken :P
Pagina: 1