Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

langs balken glijden

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Vraag

• Trajan 10
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 12-12-2016
Mijn vraag:Ik speel Ass creed Ezio collection, bij "Tomb Guide Ravaldino's secret moet je binnen korte tijd 2x via balken aan het plafond verder" (hek valt dicht), dit lukt me echter niet. Ik blijf stil hangen aan de balk, het hek is dan alweer dicht.

Mijn vraag is welke toetscombinatie ik moet gebruiken, Speel op PS4.

alvast dank!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13-09 14:08
Heb je misschien al even op Youtube oid gekeken? Er zijn hier tientallen, zo niet honderden guides van.

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

• Trajan 10
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 12-12-2016
ja heb ik, maar daar kan ik helaas niets mee. Ik zoek naar de toetscombinaties (kan het spel nu niet verder spelen helaas).

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21:41

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Met de vele youtube filmpjes die voorbij komen kan ik mij niet voorstellen dat je dit niet online zo kan vinden. Tweakers is geen vraagbaak waar je even een vraag kan droppen en weer weg kan glijden...

Ik sluit daarom het topic.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True