Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Er is van te voren voor elke categorie een inventarisatie gedaan welke items moeten worden toegevoegd als shortlist. Blijkbaar is Homekit daarbij niet naar voren gekomen?
Hmm, ik zie Domotica hier ook niet bij staan.
plan: Tweakers Awards 2016/2017: het nomineren gaat beginnen
Geen nominatie topic daarvoor geweest?
[ Voor 31% gewijzigd door MuddyMagical op 12-12-2016 09:48 ]
Waarom Apple HomeKit daar wel in het lijstje staat, maar in de uiteindelijke stemming niet beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Dat zal iemand moeten beantwoorden die betrokken is bij de organisatie van dit gebeuren
[ Voor 58% gewijzigd door Orion84 op 12-12-2016 09:55 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Sorry, de officiele naam van de categorie is Smarthomeplatform en die staat wel in die lijst.MuddyMagical schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:47:
Lijkt me niet dat men die nog wilt toevoegen, want dat betekend dat alle al uitgebrachte stemmen waardeloos zijn.
Er is van te voren voor elke categorie een inventarisatie gedaan welke items moeten worden toegevoegd als shortlist. Blijkbaar is Homekit daarbij niet naar voren gekomen?
Hmm, ik zie Domotica hier ook niet bij staan.
plan: Tweakers Awards 2016/2017: het nomineren gaat beginnen
Geen nominatie topic daarvoor geweest?
Kun jij diegene even langs dit topic sturen?Orion84 schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:53:
Tweakers Awards 2016/2017 | Beste Smarthomeplatform
Waarom Apple HomeKit daar wel in het lijstje staat, maar in de uiteindelijke stemming niet beschikbaar is durf ik niet te zeggen. Dat zal iemand moeten beantwoorden die betrokken is bij de organisatie van dit gebeuren
Vergeet dan niet ook de excuses voor bij alle andere categorieën, waar het vergeten is, er zijn nogal wat meer.zeef schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:33:
Helaas, we gaan nu niets meer toevoegen. Het stemmen loopt al, nu veranderen is niet meer mogelijk, laat staan wenselijk. Blijkbaar is de Homekit over het hoofd gezien bij het opstellen van de lijsten, mijn excuses daarvoor.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Anyway, we moeten nog maar eens kijken of dit nou de beste manier is. Misschien is de top 15 populairste producten uit de Pricewatch een betere graadmeter dan het nomineren.
[ Voor 88% gewijzigd door zeef op 12-12-2016 13:09 ]
[ Voor 32% gewijzigd door -The_Mask- op 12-12-2016 13:54 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Je hoeft niet voor elke categorie te stemmen.mysticyx schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:55:
Het was slimmer geweest als er op zijn minst een keuze was voor "iets anders". Zo forceer je mensen niet te stemmen voor bepaalde producten waar ze misschien niet achter staan.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Bij de spiegelreflexcamera's mis ik een redelijk betaalbaar instapmodel, hoeveel tweakers hebben er een van €6400,- ?
Bij de behuizingen waren plaatjes of links naar de producten handig geweest, kan je op uiterlijk toch makkelijk een keuze maken, ook als je deze niet in bezit hebt.
Bij Userreviewer is het jammer dat de keuze al voorgeselecteerd is, andere reviewers maken dus bij voorbaat geen kans, een zelf in te vullen naam (erbij) had netjes geweest.
Niet?
[Specs]
Ik snap dat ik niet voor elke categorie hoef te stemmen, ik kon ook kiezen voor geen mening. Maar ik heb wel een mening, namelijk een ander product, die er niet tussen stond. Op deze manier krijg je een vertekend beeld.Orion84 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:56:
[...]
Je hoeft niet voor elke categorie te stemmen.