Ik heb een HP EliteBook 8560w met een AMD FirePro m5950. Tijdens het spelen van een zwaar spel (FSX) werd de laptop erg heet en is het scherm op zwart gegaan. Tijdens het opnieuw opstarten zag ik het BIOS scherm wel, maar met horizontale blauwe lijnen, Windows startte niet meer op. In veilig modus echter, lukte het wel, en na het uitschakelen van de FirePro videokaart via apparaatbeheer start Windows wel weer op (nog steeds met ~ 20 horizontale (transparante) balken.
Ik heb een nieuwe AMD FirePro m5950 besteld, vandaag ingebouwd maar exact hetzelfde probleem. Na het inschakelen van de videokaart via apparaatbeheer wordt het scherm direct compleet zwart.
Ik heb dan ook het idee dat het probleem zich buiten de videokaart bevind. Omdat én het probleem zich nu met een nieuwe videokaart opnieuw voordoet. En omdat ik de blauwe balken blijf zien ondanks dat ik de videokaart uitschakel.
Kunnen jullie mij verder helpen, hebben jullie enig idee waar het probleem wel kan liggen en/of hoe ik hier achter kan komen?
Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb een nieuwe AMD FirePro m5950 besteld, vandaag ingebouwd maar exact hetzelfde probleem. Na het inschakelen van de videokaart via apparaatbeheer wordt het scherm direct compleet zwart.
Ik heb dan ook het idee dat het probleem zich buiten de videokaart bevind. Omdat én het probleem zich nu met een nieuwe videokaart opnieuw voordoet. En omdat ik de blauwe balken blijf zien ondanks dat ik de videokaart uitschakel.
Kunnen jullie mij verder helpen, hebben jullie enig idee waar het probleem wel kan liggen en/of hoe ik hier achter kan komen?
Alvast hartelijk bedankt!
1 x Marstek 5.12 kWh (v153) / CT003 (v117) / LilyGo RS485 / Hoymiles 2x HMS-1600-4T, HMS-800-2T / OpenDTU