Denon AVR-X2300 draadloze speakers toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievie911
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-10-2024
Weet iemand of je 2 extra speakers draadloos kan toevoeging op de Demon Avr-x2300 heb binnenkort een 5.1 bedraad systeem op aangesloten. Maar vroeg me af of je dit kunt uitbreiden naar een 7.1 systeem met 2 draadloze speakers?

http://www.denon-hifi.nl/...nema/avreceiver/avrx2300w

Ik hoor graag van iemand of dit kan
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het is een 7.2 receiver dus aansluiten kan. Ik zou wel verwachten dat de combi draadloos en bedraad wat vertraging op gaat leveren naar de draadloze speakers; signaal moet immers omgezet worden. En ik weet ook dat daar qua instellingen geen compensatie voor mogelijk is. Dus of het gaat klinken: dunno :)

Persoonlijk zou ik draadloos alleen doen als alles draadloos was. Kost helaas wel flink euro,s

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 21:11
Vertraging wel maar de versterker zal bij het inmeten denken dat ze erg ver weg staan dus dat word weer rechtgetrokken denk ik.
Bij een actieve sub heb je ook vertraging die word ook goed ingeregeld met een afstand die verder is dan in werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
The Eagle schreef op zondag 11 december 2016 @ 17:06:
Het is een 7.2 receiver dus aansluiten kan. Ik zou wel verwachten dat de combi draadloos en bedraad wat vertraging op gaat leveren naar de draadloze speakers; signaal moet immers omgezet worden. En ik weet ook dat daar qua instellingen geen compensatie voor mogelijk is. Dus of het gaat klinken: dunno :)

Persoonlijk zou ik draadloos alleen doen als alles draadloos was. Kost helaas wel flink euro,s
Volgens mij kan je per kanaal de afstand instellen (handmatig en automatisch via meten) en dus de vertraging. Wel zou ik het aantal meters verhogen dan dat ze echt qua afstand van de receiver ver staan om de extra vertraging te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievie911
Er zit een microfoon bij om het aftestemmen op de ruimte, dus zou het kunnen dat dit allemaal hierdoor word recht getrokken ? Klopt dat of werkt het niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
ja dat zou moeten werken idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:45

FeaR

In GoT we trust

Let alleen wel op welke speakers met wel draadloos systeem/adapter je koopt. De AVR-X2300 heeft geen Pre-Outs en alleen speaker terminals om speakers aan te sluiten. Er zijn wel verloopjes voor, maar echt mooier wordt het daar niet van.

Tevens spelfout uit de titel gehaald, het is "Denon" en geen "Demon" ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Verrek, daar had ik niet bij stilgestaan. Audissey kan dat compenseren als het goed is. I stand corrected :)
Enige wat ik me afvraag is of ie ook zover kan compenseren, ie. Ik weet niet wat zijn max in sec qua vertragingscompensatie is. Maar only 1 way to find out. Als je het weet wil ik het ook graag weten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievie911
Welke draadloze speakers met ontvanger adviseren jullie om tussen mijn speakers voor en achter te plaatsen? . Heb nu de teufel system 4 thx. 5.1 . Liefst zo klein mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Die vraag was te verwachten maar ook daar stel ik voor dat je eerst zelf gaat zoeken voordat je die vraag stelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievie911
Idd haha ben al druk bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
Stievie911 schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:06:
Welke draadloze speakers met ontvanger adviseren jullie om tussen mijn speakers voor en achter te plaatsen? . Heb nu de teufel system 4 thx. 5.1 . Liefst zo klein mogelijk.
Zou de layout van een 7.1 set eens bekijken er zijn 2 speakers naast je en nog 2 achter je er komt er geen aan de voorkant bij :)
of ik begrijp je verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievie911
Ik heb nu
voor: L+R +center + sub links
Naast: L+R serround

Dus 5.1

Maar zou nog naar 7.1 willen dus een speaker tussen voor en naast.
( draadloos omdat er geen kabel van mijn receiver heen kan. ( voeding naar speaker kan wel)

En vroeg me af of op de Denon avr-x 2300 er 2 draadloze speakers toegevoegd kunnen worden die de functie van 5.1 naar 7.1 brengen.

Dus zou graag weten of dit kan of niet? 😊
Pagina: 1