De search en andere bronnen leverden mij weinig tot geen resultaten, dus een nieuw topic 
Concreet: heeft iemand ervaringen met de triple play glasvezel paketten van Stipte?
Reviews op internet vind ik met name over de ADSL en van toen het nog Scarlet telecom was. Inmiddels schijnen ze overgenomen te zijn door Fiber.
Ze bieden drie triple play paketten aan:
Maar dus weinig tot niks aan ervaringen te vinden. Iemand die wel kan vertellen hoe deze provider is?
Heb nu Ziggo en daar ben ik eigenlijk een beetje klaar mee namelijk
Concreet: heeft iemand ervaringen met de triple play glasvezel paketten van Stipte?
Reviews op internet vind ik met name over de ADSL en van toen het nog Scarlet telecom was. Inmiddels schijnen ze overgenomen te zijn door Fiber.
Ze bieden drie triple play paketten aan:
Prijzen resp 65, 75 en 85 euro per maand. Alle paketten overal gelijk, VEEL tv kanalen, telefonie en sim only dr bij. Enige verschil is de internetsnelheid. Klinkt dus heel goed eigenlijk, geen gezeik met losse TV paketten of telefonie of whateverAlles-in-1 met 50 / 100 / 500 Mb Glasvezel internet, Interactieve Televisie (met 126 zenders incl. HBO, opnemen en pauzeren, uitzending gemist, begin gemist) en Vaste Telefonie. Fritz!Box Modem en de TV-apparatuur in bruikleen (geen borg!) + kosteloze VIP installatie door monteur. Optioneel: Gratis mobiele SIM-only kaarten voor het hele gezin.
Maar dus weinig tot niks aan ervaringen te vinden. Iemand die wel kan vertellen hoe deze provider is?
Heb nu Ziggo en daar ben ik eigenlijk een beetje klaar mee namelijk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)