Als ik aan het bellen ben met mijn Nokia 3310, valt hij soms opeens weg. Krijg eerst een piep en dan verbreekt hij de verbinding. Dit doet hij terwijl er volop bereik is. Dus het ligt niet aan het bereik. Waar ligt het dan wel aan?
Verwijderd
Antenne niet goed?
heb je toevallig een ander toestel waar je het mee kan uittesten? Ikzelf heb hetzelfde probleem met m'n 8850... wordt straks omgewisseld voor een nieuwe door Nokia. Volgens hen ligt het gewoon aan de antenne. (= intern dus, net zoals een 3310). Ik heb zelf ook KPN.
trouwens: wil je dat soort geintjes niet meer uithalen? We lezen je topic heus wel hoor. Hoef je 'm echt niet voor omhoog te schoppen.
heb je toevallig een ander toestel waar je het mee kan uittesten? Ikzelf heb hetzelfde probleem met m'n 8850... wordt straks omgewisseld voor een nieuwe door Nokia. Volgens hen ligt het gewoon aan de antenne. (= intern dus, net zoals een 3310). Ik heb zelf ook KPN.
trouwens: wil je dat soort geintjes niet meer uithalen? We lezen je topic heus wel hoor. Hoef je 'm echt niet voor omhoog te schoppen.
Verwijderd
kicken is heel errug irri foei
ik denk dat het een probleem met je telefoon is check hem ff goed en anders ff naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt
ik denk dat het een probleem met je telefoon is check hem ff goed en anders ff naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt
Verwijderd
Wat ook nog zou kunnen is dat je precies aan de rand van twee cellen zit. Door het wisselen van cel kan je verbinding er spontaan uit klappen. Vraag maar aan BEN.
Ik heb dus een Nokia met KPN en nooit problemen! 
Alleen als ik naar een maat van mij belt maar die heeft Ben en dat gaat dan niet helemaal goed...
Alleen als ik naar een maat van mij belt maar die heeft Ben en dat gaat dan niet helemaal goed...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
mijn telefoon ( 8210 ) heeft de neiging om tijdens een gesprek UIT te gaan.... en zodra je hem dan weer aan doet is tie bijna direct weer uit... bat is vol..
Weet iemand waar dat aan ligt?
https://wren.co/join/Devian
nou het is gewoon irri enzowOp zondag 01 juli 2001 20:47 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
dat maak ik zelf nog wel uit
en ook zoeen reactie van jou nu
als iemand een antwoord heb op jou post dan leest ie um vanzelf wel
Ja een bekend probleem bij de 8210, je kan een nieuwe krijgen als je nog garantie hebt.Op zondag 01 juli 2001 21:20 schreef skinhead het volgende:
mijn telefoon ( 8210 ) heeft de neiging om tijdens een gesprek UIT te gaan.... en zodra je hem dan weer aan doet is tie bijna direct weer uit... bat is vol..
Mn broertje heeft het ook gehad
Sweet Pumpkin: beetje rustig jij... en inderdaad: je topic omhoog schoppen is heel irritant.
Verwijderd
dat maak jij niet uit, dat maken de mods hier uit.Op zondag 01 juli 2001 20:47 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
dat maak ik zelf nog wel uit
goh...begin nu weer te beseffen waarom ik hier was weggegaan...
geef me dan een ban man...
kloteforum...snap niet dat ik hier mijn vraag eigenlijk neerzette...
topic omhoog gooien, omdat er nog niemand op heeft gereageerd...zo erg? sjonguh...
sneu zooitje is het hier geworden...
geef me dan een ban man...
kloteforum...snap niet dat ik hier mijn vraag eigenlijk neerzette...
topic omhoog gooien, omdat er nog niemand op heeft gereageerd...zo erg? sjonguh...
sneu zooitje is het hier geworden...
ben een vrouwtje hoor...
sorry voor mijn reactie
was gisteren ff in een ontiegelijke kutbui... neem me niet kwalijk...
sorry voor mijn reactie
Verwijderd
dat hadden we gemerktOp maandag 02 juli 2001 11:50 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
ben een vrouwtje hoor...
sorry voor mijn reactiewas gisteren ff in een ontiegelijke kutbui... neem me niet kwalijk...
Verwijderd
denk daar voortaan over na voordat je een reactie post. Als je in een kutbui bent ga je toch niet achter je pc rellen op een forum?Op maandag 02 juli 2001 11:50 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
ben een vrouwtje hoor...
sorry voor mijn reactiewas gisteren ff in een ontiegelijke kutbui... neem me niet kwalijk...
weer on-topic: al naar het verkooppunt geweest?
wannabemodje?Op maandag 02 juli 2001 18:28 schreef Hermienekatien het volgende:
[..]
denk daar voortaan over na voordat je een reactie post. Als je in een kutbui bent ga je toch niet achter je pc rellen op een forum?
weer on-topic: al naar het verkooppunt geweest?
En nee...heb nachtdienst, dus geen tijd deze week...
maar toch, als je na 8 uur nog niks gehoord heb, mag je 'm toch wel omhoogschoppen?
Zou ik zeggen.
Zou ik zeggen.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
eindelijk iemand die het met me eens isOp dinsdag 03 juli 2001 16:22 schreef Xtremelead het volgende:
maar toch, als je na 8 uur nog niks gehoord heb, mag je 'm toch wel omhoogschoppen?
Zou ik zeggen.
Verwijderd
kun je nou ook geen enkele reactie neerzetten zonder te flamen?Op dinsdag 03 juli 2001 16:13 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
wannabemodje?
volgens de Faq niet, en het is gewoon irritant. We lezen het heus wel hoor.Op dinsdag 03 juli 2001 16:22 schreef Xtremelead het volgende:
Zou ik zeggen.
Is dat al flamen? Whoehahahahahaha...Op dinsdag 03 juli 2001 19:46 schreef Hermienekatien het volgende:
[..]
kun je nou ook geen enkele reactie neerzetten zonder te flamen?
[..]
volgens de Faq niet, en het is gewoon irritant. We lezen het heus wel hoor.
Verwijderd
Wat wil je het dan noemen? Ikzelf zie een "wannabe-modje" wel als een belediging en het is ongegrondOp dinsdag 03 juli 2001 21:40 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Is dat al flamen? Whoehahahahahaha...
Verwijderd
Hee hou es op 
Doelloos geflame
Nee schoppen mag niet ja het wordt soms toegestaan, kom op kinders back ontopic
Sweet Pumpkin, al tijd gevonden om de winkel te bezoeken?
Doelloos geflame
Nee schoppen mag niet ja het wordt soms toegestaan, kom op kinders back ontopic
Sweet Pumpkin, al tijd gevonden om de winkel te bezoeken?
Gedraag je dan niet zoOp dinsdag 03 juli 2001 22:13 schreef Hermienekatien het volgende:
[..]
Wat wil je het dan noemen? Ikzelf zie een "wannabe-modje" wel als een belediging en het is ongegrond
En nee...ik heb nog geen tijd gehad. Ik heb nachtdienst deze week dus kom ik te laat mijn bed uit...
Pagina: 1